Tiscali news
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-02-03 13:26

Hej er det bare mig, eller er Tiscali news server virkelig ustabil her
idag??

Fra : Michael Legart

Dato : 09-02-03 13:54

On Sun, 9 Feb 2003 13:25:57 +0100, Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:
> Hej er det bare mig, eller er Tiscali news server virkelig ustabil her
> idag??

Hvordan ustabil...?

--
Michael Legart
In those days he was wiser than he is now -- he used to frequently take

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-02-03 14:01

"Michael Legart" <legart@daarligstil.dk> wrote in message

> Hvordan ustabil...?

Svarer ikke, ikke kan sende med mere.. Men tror nu alligevel det var
forbindelsen til Tiscali der var ustabil... Har genstartet lortet, nu virker
det vist okay

Fra : John Sahl

Dato : 09-02-03 14:14

Bjarke Hansen wrote:
> Svarer ikke, ikke kan sende med mere.. Men tror nu alligevel det var
> forbindelsen til Tiscali der var ustabil... Har genstartet lortet, nu
> virker det vist okay

Hvilket med ret stor sikkerhed viser at det var en lokal fejl på
din maskine.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Se hvem der vandt julekonkurrencen og skal være