Hvordan indsætter jeg et billed
Fra : Dennis

Dato : 12-01-01 15:52

Jeg er ved at prøve at indsætte et billede i FP2000, men det vil ikke
rigtig som jeg vil. Det er meningen at billedet skal stå ved siden af
teksten, men det rykker sig hele tiden.

Sådan ville jeg gerne have det til at stå:

nnnnnnnnnn billede
nnnnnnnnnn billede
nnnnnnnnnn billede
nnnnnnnnnn billede

Hvordan gøres dette??

MVH

Dennis

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-01-01 18:06

Hej Dennis

Prøv at lave det i tabeller - så kan du selv styre præcis hvor du vil have
billeder og tekst

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Dennis <Joshva@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aSE76.7464$W81.117316@twister.sunsite.dk...

Fra : Dennis

Dato : 12-01-01 23:15

Camilla Scharff <camischa@jubiimail.dk> skrev i en
> Hej Dennis
>
> Prøv at lave det i tabeller - så kan du selv styre præcis hvor du
vil have
> billeder og tekst

Hvordan skal det gøre rent konkret, da jeg har prøvet at
eksperimentere men det blev nu ikke særlig godt.

Dennis

Fra : Camilla Scharff

Dato : 13-01-01 00:03

Dennis <Joshva@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:clL76.9617$W81.136544@twister.sunsite.dk...
> vil have
>
> Hvordan skal det gøre rent konkret, da jeg har prøvet at
> eksperimentere men det blev nu ikke særlig godt.

Prøv at kigge på denne side - http://www.burmese.dk/d/d-kuld.htm - det er en
helt simpel tabel med to kolonner, tekst i den ene kolonne og et billede i
den anden. Måske du kan bruge den?

Camilla
www.burmese.dk