nvidia tnt driver ...
Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 08-02-03 21:12

Hej med Jer!

Jeg har lidt bøvl med at få mit grafikkort til at virke (jeg kan i al fald
ikke få valgt hverken OpenGL eller Direct3D i CS) ... så gættede jeg på, at
jeg skulle opdatere min driver og hentede en (så vidt jeg kunne se den
rigtige) fra nvidia.com ... nuvel, nu skal den jo installeres. jeg åbner den
downloadede fil - men den siger, at jeg skal afinstallere tidligere drivere
til grafikkortet ... og så spørger jeg: Hvordan gør jeg det?

ras

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 09-02-03 02:19

"Rasmus Carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
drivere
> til grafikkortet ... og så spørger jeg: Hvordan gør jeg det?

Hvis det er detonator driver du har hentet burde det ikke være nødvendigt.

Hygge