Andet multimedie
bentjuul 3670
PageMaker 6.5
Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-03-01 13:28

Når man opretter en såkaldt "pladsholder" i PageMaker 6.5 - (firkanten
med "kryds" i på paletten. Husker ikke lige det engelske navn) hvordan
er det så man inde i boksen justerer afstande og marginer i selve
boksen?
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-03-01 13:57

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev:

> [...]
> med "kryds" i på paletten. Husker ikke lige det engelske navn) hvordan
> er det så man inde i boksen justerer afstande og marginer i selve

Når boksen er aktiv: Element-Ramme-Rammevalg
Dette påvirker kun den aktive ramme.

Når boksen ikke er aktiv, vil ovenstående kommando påvirke
alle fremtidige elementer i publikationen.

--
Kurt Lund

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-03-01 18:00

On Mon, 12 Mar 2001 13:57:28 +0100, "Kurt Lund" <kl@fabel.dk> wrote:

>Når boksen er aktiv: Element-Ramme-Rammevalg
>Dette påvirker kun den aktive ramme.
>
>Når boksen ikke er aktiv, vil ovenstående kommando påvirke
>alle fremtidige elementer i publikationen.

Ahhh.....

Takker. Det er for sjældent jeg har gang i PM....
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk