Ecuador
Fra : freddy

Dato : 08-02-03 16:05

Et familiemedlem på backpackrejse er netop kommet til Ecuador og ønsker gode
tips. Hvor bor man godt og billigt, hvad er der at se, hvordan kommer man
rundt på en billig og sikker måde. Er der nogle typiske fælder for unge fra
vesten.
Venligst Freddy.

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 10-02-03 16:22

Hej,

prøv den engelsk sprogede ng om syd-amerika.

Jeg var i Ecuador for 6 år siden, men i øjeblikket er der åbenbart ret slemt
mht. korruption og kriminalitet.

Mvh

KEnnet

Fra : Sisse

Dato : 16-02-03 21:25

Jeg var i Quito i 1994 og boede på Grand Hotel i den gamle del af byen. Det
er trods navnet et lille og utroligt hyggeligt hotel med en perfekt
beliggenhed.
Indianermarkedet Otavalo kan anbefales og en lille by ved navn Banos med
varme bade.
Vi tog busser rundt. Det fungerede fint og var meget billigt.
Mht. fælder skal man nok bare tænke sig om og bruge sin sunde fornuft, men
jeg ved selvfølgelig ikke hvor meget forholdene har ændret sig. Det er trods
alt næsten 10 år siden jeg var. Stille og roligt sted.
Sisse