PC -> TV
Fra : Torben

Dato : 08-02-03 11:10

Hej NG.

Hvad skal jeg bruge for at kunne se film fra PC'en på mit TV?
Jeg har et InnoVision Gforce MX 100/200 med TV out.
Bag på TV'et har jeg, 1 Scart-stik og et normal In stik til kabel-tv.

Kan man købe et "kit" nogen steder?
Hvad skal der til?

Links er meget velkomne.

På forhånd tak for hjælpen.

--
Best Regards/Venlig Hilsen:
Torben Koch

Fra : --=Stone=--

Dato : 08-02-03 11:38

">
> Kan man købe et "kit" nogen steder?
> Hvad skal der til?

Komplet kit kan købes i Bilka i denne uge for 69,95 ( spar 79,95 )
M. 10 m svideo og scart adaptor.

--=Stone=--

Fra : Torben

Dato : 08-02-03 11:49

--=Stone=-- wrote:

> Komplet kit kan købes i Bilka i denne uge for 69,95 ( spar 79,95 )
> M. 10 m svideo og scart adaptor.

Er det alt?
Kommer lyden med også?

Fra : Torben

Dato : 08-02-03 12:06

Torben wrote:

> Er det alt?
> Kommer lyden med også?

http://home19.inet.tele.dk/stoddah/test/comp.jpg

Det her er hvad jeg har at "gøre" med.

Fra : Torben

Dato : 08-02-03 15:32

--=Stone=-- wrote:

> Komplet kit kan købes i Bilka i denne uge for 69,95 ( spar 79,95 )
> M. 10 m svideo og scart adaptor.

Yes sir.
Så har jeg været i Bilka og har købt det.
Men der kommer ikke noget billede på mit TV, ej heller lyd.
Jeg har prøvet at genstarte og det hele, med og uden tændt/slukket TV.
Jeg har prøvet at have TV'et sat til Scart1, og Scart2, og til SVHS, men den
finder ikke noget billede.

Skal jeg sætte computeren til at sende ud gennem TV-out et eller andet sted?
Jeg syntes jeg har ledt over alt.
Jeg kører med WinXP pro (Eng)
Skal jeg bruge et specielt program til at afspille mine .avi's? Er Windows
Media Player9 ikke godt nok.

På forhånd tak for Din/Jeres hjælp.

Fra : Torben

Dato : 08-02-03 16:02

Torben wrote:
-snip-

Sorry for alt det spam her.
Jeg installerede TvTool, og nu spiller det bare.

Endnu en gang.. Undskyld for alle mine posts.

Fra : ANGELA CHRISTOPHERSE~

Dato : 09-02-03 00:53

> Sorry for alt det spam her.
> Jeg installerede TvTool, og nu spiller det bare.
>
> Endnu en gang.. Undskyld for alle mine posts.

Overhovedet ikke! -det er et tilbagevendende problem/spørgsmål, og det
skader ikke at få genopfrisket evt. løsninger..

Hilsen finn