Editor
Fra : Syrene Lassesen

Dato : 06-02-03 05:03

Jeg havde engang en smart editor til php i farver. Men jeg kan ikke huske
hvad den hedder. Er der nogen der har et forslag?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-02-03 06:50

> Jeg havde engang en smart editor til php i farver. Men jeg kan ikke huske
> hvad den hedder. Er der nogen der har et forslag?

Du kan evt. bruge UltraEdit.
Den er rigtig god - ikke kun til PHP, men også til mange andre
programmeringssprog.

--
Mvh. Jesper

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 06-02-03 09:04

On Thu, 6 Feb 2003 05:03:12 +0100, "Syrene Lassesen" <syrene@amok.dk>
wrote:

>Jeg havde engang en smart editor til php i farver. Men jeg kan ikke huske
>hvad den hedder. Er der nogen der har et forslag?

Jeg bruger jEdit - http://www.jedit.org/
Den kan ikke bare farvekode php, men også 70 andre sprog.

http://www.gartneriet.dk
Lær af andres fejl
- du lever alligevel ikke længe nok til selv at prøve dem alle.

Fra : Peter Binderup

Dato : 06-02-03 10:28

"Syrene Lassesen" <syrene@amok.dk> wrote in message news:3e41e5e8$0$236$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg havde engang en smart editor til php i farver. Men jeg kan ikke huske
> hvad den hedder. Er der nogen der har et forslag?

Jeg bruger Slickedit (www.slickedit.dk) - det er ikke et billigt program men det er virkelig godt.

/Peter

Fra : Peter Binderup

Dato : 06-02-03 10:37

"Peter Binderup" <binderup@mail.dk> wrote in message news:3e422a9c$0$141$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg bruger Slickedit (www.slickedit.dk) - det er ikke et billigt program men det er virkelig godt.

der var jeg for hurtig med linket det er www.slickedit.com og ikke .dk

/Peter

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 06-02-03 13:35

Syrene Lassesen wrote:
> Jeg havde engang en smart editor til php i farver. Men jeg kan ikke huske
> hvad den hedder. Er der nogen der har et forslag?

html-kit: chami.com/html-kit/

den kan også arbejde "direkte på ftp-server", det synes jeg er lidt fedt
til scripting som ikke kan testes lokalt

/Jesper Brunholm

--
H.C. Andersen-Centret med nyt design: <http://www.andersen.sdu.dk/>
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - <http://www.phonixfolk.dk/>

Fra : Henrik Eghave

Dato : 06-02-03 15:10

"Syrene Lassesen" <syrene@amok.dk> wrote in message
> Jeg havde engang en smart editor til php i farver. Men jeg kan ikke huske
> hvad den hedder. Er der nogen der har et forslag?

ConTEXT?!

url: http://fixedsys.com/context/

--
cheers
Henrik Eghave

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-03 18:24

wrote:

>Jeg havde engang en smart editor til php i farver. Men jeg kan ikke huske
>hvad den hedder. Er der nogen der har et forslag?

EditPlus
Macromedia HomeSite