Skifte placering af wwwroot.
Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 05-02-03 23:59

Hej NG!

Jeg kører et Intranet på en W2K Server. (IIS). Det ligger på nuværende
tidspunkt på en disk som ikke er stor nok, og det skal derfor flyttes over
på en anden.

Jeg har prøvet at kopiere hele strukturen fra wwwroot-directory over på den
ny disk, og herefter angivet denne som homedirecotry under default web-site
i Internet Information Services.

Det fungerer faktisk helt som det skal, bortset fra at der er anonym adgang
til alt, også de websteder hvor jeg på den oprindelige placering har særlige
tilladelser (dermed ikke alle der skal have adgang).

Hvad skal jeg gøre for også at få overført disse rettigheder?

mvh
Niels Henrik Egebjerg

Fra : Ulrik Friis

Dato : 08-02-03 11:44

"Niels Henrik Egebjerg" <nhe@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilladelser (dermed ikke alle der skal have adgang).
>
> Hvad skal jeg gøre for også at få overført disse rettigheder?

Spørg drengene ovre i: news:dk.edb.system.ms-windows.server

mvh
Ulrik

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 09-02-03 21:03

> Spørg drengene ovre i: news:dk.edb.system.ms-windows.server

Det prøver jeg - tak!

NHE