Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D100 -> vers.2 ?
Fra : Lars S. K.

Dato : 05-02-03 23:08

Halløj Gruppe.

Har nogen hørt hvorvidt Nikon kommer med en "fullframe" version af D100´eren
på et tidspunkt ?
....og hvornår?

(og nej... jeg er ikke interesseret i gode råd om Nikon D1´eren, Canon eller
Kodak´s fullframeversioner eller lign... ellers tak)

/ Lars

Fra : Lauge

Dato : 06-02-03 21:50

On Wed, 5 Feb 2003 23:07:58 +0100, "Lars S. K."
<lars_kirkegaard@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>(og nej... jeg er ikke interesseret i gode råd om Nikon D1´eren, Canon eller
>Kodak´s fullframeversioner eller lign... ellers tak)

Du spørger hvornår der kommer en økonomi udgave fuldstørrelse CCD
model?

Jeg tror det varer et stykke tid, da størrelsen på CCD'en har et eller
andet med prisen at gøre, ikke ulig TFT skærme.

Jeg kan iøvrigt ikke forestille mig andet end at det bliver en "lidt"
dyrere model end D100.