Irsk eller Ej
Fra : jan

Dato : 05-02-03 21:32

Hej Anne Marie Undskyld jeg er lidt sent på den.

..Og nej det er ikke kun pågrund af deres søde/dejlige udseende (og
store)er det stadigvæk fordi at

jeg er (næsten)sikker på at det vil være den rigtige hund for os

efter at have læst En del om hunde og om den irske ulvehund mener jeg
at (hvorfor ikke)

jeg har forelagt det sådan lidt omkring og jeg er blevet klarover at folk
der ikke syntes det er særligt smart at

få sig sådan en stor og (vild) hund ikke aner hvad de taler om.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 06-02-03 08:31

"jan" <h@h.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anne Marie Undskyld jeg er lidt sent på den.
>
> .Og nej det er ikke kun pågrund af deres søde/dejlige udseende (og
> store)er det stadigvæk fordi at
>
> jeg er (næsten)sikker på at det vil være den rigtige hund for os

Det lyder som om du har gjort dig overvejelser og sat dig ind i racen og
så er der kun at ønske dig/jer hjertlig tillykke .. håber I glad for
det nye familemedlem ... og held og lykke
fra Ami