/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Tiscali kundeservice**gg**
Fra : Henrik Petersen


Dato : 05-02-03 13:24

hej læser...

Det er vist oxo lige meget med at ringe til dem, deres kundeservice er lige
som Telia´s, dem kender vi jo fra Rene ord for pengene og
forbrugermagasinet, du er heldig hvis du kan komme igennem på under 6 timer
og JA det er dig selv der betaler for ventetiden, det er sku da en smart
måde at få penge i kassen på ikk...
Man slår sig stort op på en kundeservise og får en masse kunder, ansætter en
dør/stum til at tage telefonen når den ringer, hvilket persomen jo ikke kan
høre og lader folk betale 12.5 øre i minuttet får at vente....

Hvorfor har jeg ikke fundet på det før.....


mvh
henrik



 
 
Allan Joergensen (05-02-2003)
Kommentar
Fra : Allan Joergensen


Dato : 05-02-03 13:43

Henrik Petersen <hep@image.dk> wrote:

> Det er vist oxo lige meget med at ringe til dem, deres kundeservice er lige
> som Telia´s, dem kender vi jo fra Rene ord for pengene og
> forbrugermagasinet, du er heldig hvis du kan komme igennem på under 6 timer
> og JA det er dig selv der betaler for ventetiden, det er sku da en smart
> måde at få penge i kassen på ikk...

Har du nogle NYE beviser for at tilstanden er sådan hos Telia og Tiscali?

> Man slår sig stort op på en kundeservise og får en masse kunder, ansætter en
> dør/stum til at tage telefonen når den ringer, hvilket persomen jo ikke kan
> høre og lader folk betale 12.5 øre i minuttet får at vente....

Et meget seriøst indlæg.

Jeg er sikker på du ikke har den fjerneste idé om hvordan det er at
arbejde i et callcenter. Medarbejderne der synes ikke det er fedt, at de
kan se en kø på mange minuter.

mvh
--
Allan Joergensen aka alj on eu.freenode.net

"Dying is easy; it's living that scares me."--Annie Lennox

Henrik Petersen (05-02-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Petersen


Dato : 05-02-03 14:33

Hej allan..

Jeg kender godt det at arbejde i et Callcenter, det har jeg prøvet i over 2
år, det er meget frustrende. Man syntes man er for få folk og dem der ringer
er tit edb mongoler...Hvad er "mit skrivebord" det er jo der min komputer
står eller min harddisk virker ikke.....når der så er gået 120 min. så
finder kunden ud af, det har tror er harddisken er miditoweret....
Men du må da give mig ret i at det første sted et firma skærer med i når det
ikke går så godt i brancen, er der hvor man ikke har nogen indtjening...og
et callcenter er ikke anden en røde tal, det er jo ikke på konsulent side
der ryger folk først......

Det kunne jo oxo tænkes at TDC og Tiscali har en aftale om brug af support
nummeret, så de deler i porten ikk....

Og du må da oxo give mig ret i at det kan blive en go forretning ikk...?

henrik



"Allan Joergensen" <allan@nowhere.dk> wrote in message
news:slrnb421lq.9g2.allan@coredump.nowhere.dk...
> Henrik Petersen <hep@image.dk> wrote:
>
> > Det er vist oxo lige meget med at ringe til dem, deres kundeservice er
lige
> > som Telia´s, dem kender vi jo fra Rene ord for pengene og
> > forbrugermagasinet, du er heldig hvis du kan komme igennem på under 6
timer
> > og JA det er dig selv der betaler for ventetiden, det er sku da en smart
> > måde at få penge i kassen på ikk...
>
> Har du nogle NYE beviser for at tilstanden er sådan hos Telia og Tiscali?
>
> > Man slår sig stort op på en kundeservise og får en masse kunder,
ansætter en
> > dør/stum til at tage telefonen når den ringer, hvilket persomen jo ikke
kan
> > høre og lader folk betale 12.5 øre i minuttet får at vente....
>
> Et meget seriøst indlæg.
>
> Jeg er sikker på du ikke har den fjerneste idé om hvordan det er at
> arbejde i et callcenter. Medarbejderne der synes ikke det er fedt, at de
> kan se en kø på mange minuter.
>
> mvh
> --
> Allan Joergensen aka alj on eu.freenode.net
>
> "Dying is easy; it's living that scares me."--Annie Lennox



Andreas Plesner Jaco~ (05-02-2003)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 05-02-03 14:54

In article <ho80a.52896$Hl6.6854286@news010.worldonline.dk>, Henrik Petersen wrote:
>
> Det kunne jo oxo tænkes at TDC og Tiscali har en aftale om brug af support
> nummeret, så de deler i porten ikk....

Jo, og de autonome og nazisterne.

--
Andreas Plesner Jacobsen | "All Bibles are man-made."
| -- Thomas Edison

Peter Brodersen (05-02-2003)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 05-02-03 19:19

On Wed, 5 Feb 2003 14:33:01 +0100, "Henrik Petersen" <hep@image.dk>
wrote:

Jeg skamklipper lige lidt:

>Jeg kender godt det at arbejde i et Callcenter, det har jeg prøvet i over 2
>år, det er meget frustrende.
[..]
>Det kunne jo oxo tænkes at TDC og Tiscali har en aftale om brug af support
>nummeret, så de deler i porten ikk....

På baggrund af din erfaring i et Callcenter, mener du så, at dette er
realistisk?

--
- Peter Brodersen

Henrik Petersen (07-02-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Petersen


Dato : 07-02-03 07:46

Det tror jeg så heller ikke, men der hvor jeg har arbejdet, er det nu oxo
sådan at hvis køen er mere en på 10 mennesker i køen, så kan folk lægge en
besked og vi skal så ringe på det tidspunkt der er lagt eller inden for 30
min. og det blev der gået meget op i fraa ledelsen......
Men idag har jeg et jo som systemudvikler og det er meget sjover, da man i
et callcenter altid møder fustrerede menesker...

henrik


"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> wrote in message
news:b1rkmb$1qg$1@dknews.tiscali.dk...
> On Wed, 5 Feb 2003 14:33:01 +0100, "Henrik Petersen" <hep@image.dk>
> wrote:
>
> Jeg skamklipper lige lidt:
>
> >Jeg kender godt det at arbejde i et Callcenter, det har jeg prøvet i over
2
> >år, det er meget frustrende.
> [..]
> >Det kunne jo oxo tænkes at TDC og Tiscali har en aftale om brug af
support
> >nummeret, så de deler i porten ikk....
>
> På baggrund af din erfaring i et Callcenter, mener du så, at dette er
> realistisk?
>
> --
> - Peter Brodersen



lars@zulfo.dk (07-02-2003)
Kommentar
Fra : lars@zulfo.dk


Dato : 07-02-03 12:52

"Henrik Petersen" <hep@image.dk> skrev i en meddelelse
news:ho80a.52896$Hl6.6854286@news010.worldonline.dk...
> Hej allan..
>
> Jeg kender godt det at arbejde i et Callcenter, det har jeg prøvet i over
2
> år, det er meget frustrende.

Lad mig gætte: Du var der som studenterhjælper 2 timer om aftenen?

Med den viden du ligger for dagen, kan du i hvert tilfælde ikke have den
store indsigt i hvorledes man driver et callcenter, og omkostningerne
forbundet med det.

Ligefrem at tro at callcentre/udbydere tjener på ventetiden.... tsk....

> henrik

Lars B



Henrik Petersen (07-02-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Petersen


Dato : 07-02-03 16:35

Hej Lars

Nu er det jo bare sådan at jeg læser om aftenen og har fultidsjob, så det
var et fultidsarbejde i et Callcenter......

henrik



<lars@zulfo.dk> wrote in message
news:3e439d8c$0$24717$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Henrik Petersen" <hep@image.dk> skrev i en meddelelse
> news:ho80a.52896$Hl6.6854286@news010.worldonline.dk...
> > Hej allan..
> >
> > Jeg kender godt det at arbejde i et Callcenter, det har jeg prøvet i
over
> 2
> > år, det er meget frustrende.
>
> Lad mig gætte: Du var der som studenterhjælper 2 timer om aftenen?
>
> Med den viden du ligger for dagen, kan du i hvert tilfælde ikke have den
> store indsigt i hvorledes man driver et callcenter, og omkostningerne
> forbundet med det.
>
> Ligefrem at tro at callcentre/udbydere tjener på ventetiden.... tsk....
>
> > henrik
>
> Lars B
>
>



Peter Brodersen (05-02-2003)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 05-02-03 13:45

On Wed, 5 Feb 2003 13:23:31 +0100, "Henrik Petersen" <hep@image.dk>
wrote:

>hej læser...
>
>Det er vist oxo lige meget med at ringe til dem, deres kundeservice er lige
>som Telia´s,

Eh, hvilket indlæg svarer du på?

>du er heldig hvis du kan komme igennem på under 6 timer
>og JA det er dig selv der betaler for ventetiden, det er sku da en smart
>måde at få penge i kassen på ikk...

Tjener udbyderen på at du hænger i røret? Det er vel dit
fastnetstelefon-selskab, der får et evt. overskud her?

--
- Peter Brodersen

Niels Dybdahl (10-02-2003)
Kommentar
Fra : Niels Dybdahl


Dato : 10-02-03 10:02

> >... JA det er dig selv der betaler for ventetiden, det er sku da en smart
> >måde at få penge i kassen på ikk...
> Tjener udbyderen på at du hænger i røret? Det er vel dit
> fastnetstelefon-selskab, der får et evt. overskud her?

Tiscali er også et telefonselskab, så de får vel omkring halvdelen af
taksten, når der bliver ringet til dem.
Det kan selvfølgelig være at de ikke er tilfredse med deres egen service og
derfor har et telefonabonnement hos Tele2.

Niels Dybdahl



Morten Kjaer Nielsen (10-02-2003)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 10-02-03 10:16

On Mon, 10 Feb 2003 10:01:56 +0100, "Niels Dybdahl"
<ndy@esko-graphics.com> wrote:

> så de får vel omkring halvdelen af
>taksten, når der bliver ringet til dem.

Nej.

--
Morten!

Rudi Stegen (05-02-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 05-02-03 13:51

Hej Henrik Petersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Det er vist oxo lige meget med at ringe til dem

Selvom du sjældent glider igennem efter 5 sekunder, er venteproblemet i
vidt omfang fortid. Og under alle omstændigheder ændres det hele fra på
mandag, jf.
<http://om.tiscali.dk/presse/pressemedd/pressemedd200103.php>

> deres kundeservice er lige som Telia´s, dem kender vi jo fra Rene
> ord for pengene og forbrugermagasinet, du er heldig hvis du kan
> komme igennem på under 6 timer og JA det er dig selv der betaler
> for ventetiden, det er sku da en smart måde at få penge i kassen
> på ikk...

Hvad angår Tiscali er det TDC, der tjener penge for hvert minut, jeg
skulle hænge i røret. Og under alle omstændigheder bliver det ikke
Tiscali, da de ikke leverer telefoni her i landet.

Hvad angår Telia, kender jeg dem ikke. Men konspirationsteorien er for
enkel. CIA skal indblandes i alle gode konspirationsteorier (og måske
säpo, nu det er svensk).

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Anders Vind Ebbesen (08-02-2003)
Kommentar
Fra : Anders Vind Ebbesen


Dato : 08-02-03 12:46

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote in message
news:Xns93198CF10AC79RudiStegen@dknews.tiscali.dk...
> Hej Henrik Petersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
> Selvom du sjældent glider igennem efter 5 sekunder, er venteproblemet i
> vidt omfang fortid. Og under alle omstændigheder ændres det hele fra på
> mandag, jf.
> <http://om.tiscali.dk/presse/pressemedd/pressemedd200103.php>

Det lyder jo godt. Så er der endnu et firma Tiscali kan skyde skylden på,
hvis det ikke kører efter planen.

Var det Oracle's skyld, dengang der første gang var kludder i
bogføringssystemet? Eller var det hos Cap Gemini fejlen skylden skulle
placeres?

Var det ikke TDCs skyld, dengang Tiscali ikke havde købt nok båndbredde (med
høje svartider til følge)?

Så nu fremover er det SNT's skyld, hvis folk ikke kan komme igennem til
kundeservice. Det har ydermere den fordel for kunder med
"regningsproblemer", at de nu kan få lov til at kæmpe med ikke bare 2, men
hele 3 internationale koncerner (SNT, Tiscali, Intrum Justitia).

--
Anders Vind Ebbesen
www.webbesen.dk | www.packets.dk
Wait.. are you seriously suggesting someone use a different distribution of
linux just to play a movie?



Andreas Plesner Jaco~ (08-02-2003)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 08-02-03 12:57

In article <b22qmi$2glf$1@news.cybercity.dk>, Anders Vind Ebbesen wrote:
>
> Var det ikke TDCs skyld, dengang Tiscali ikke havde købt nok båndbredde (med
> høje svartider til følge)?

Denne var nu god nok, clueless account management hos TDC (hvis vi altså
taler om trafik mellem TDC og Tiscali)

--
Andreas Plesner Jacobsen | rugged, adj.:
| Too heavy to lift.

Michael Ravn (10-02-2003)
Kommentar
Fra : Michael Ravn


Dato : 10-02-03 22:53

On Wed, 5 Feb 2003 13:23:31 +0100, "Henrik Petersen" <hep@image.dk>
wrote:

>hej læser...
>
>Det er vist oxo lige meget med at ringe til dem, deres kundeservice er lige
>som Telia´s, dem kender vi jo fra Rene ord for pengene og
>forbrugermagasinet, du er heldig hvis du kan komme igennem på under 6 timer
>og JA det er dig selv der betaler for ventetiden, det er sku da en smart
>måde at få penge i kassen på ikk...
>Man slår sig stort op på en kundeservise og får en masse kunder, ansætter en
>dør/stum til at tage telefonen når den ringer, hvilket persomen jo ikke kan
>høre og lader folk betale 12.5 øre i minuttet får at vente....
>
>Hvorfor har jeg ikke fundet på det før.....
>
For at være fair, så mener jeg at Telias support-numre er gratis at
ringe til. Men ikke Tiscalis.
--
Med venlig hilsen
Michael Ravn

Kåre Tyroll (16-02-2003)
Kommentar
Fra : Kåre Tyroll


Dato : 16-02-03 11:50

"Henrik Petersen" <hep@image.dk> skrev i en meddelelse
news:7n70a.52872$Hl6.6849250@news010.worldonline.dk...
> Det er vist oxo lige meget med at ringe til dem, deres kundeservice er
lige
> som Telia´s, dem kender vi jo fra Rene ord for pengene og
> forbrugermagasinet, du er heldig hvis du kan komme igennem på under 6
timer
> og JA det er dig selv der betaler for ventetiden, det er sku da en smart
> måde at få penge i kassen på ikk...

Hmm... Mon ikke du tænker på Telia mobil? Jeg synes næppe at have oplevet
stor kø hos Telia (internet delene). Desuden er det svært at påstå at Telia
sparer på kundeservice delen, når de trods alt har åben mellem 12 og 14
timer om dagen - HELE UGEN. Det kunne de andre da lære lidt af.

Jeg tror at Tiscalis support bliver MEGET bedre. Jeg kender en del af dem
der skal varetage opgaven for Tiscali, og de har i hvert fald modet på at få
styr på kundeservicen derinde.



Soeren Rasmussen (17-02-2003)
Kommentar
Fra : Soeren Rasmussen


Dato : 17-02-03 10:59

"K re Tyroll" <kaare@invalidtyroll.dk> wrote in message news:<K1K3a.24$667.6@news.get2net.dk>...
> "Henrik Petersen" <hep@image.dk> skrev i en meddelelse
> news:7n70a.52872$Hl6.6849250@news010.worldonline.dk...
> > Det er vist oxo lige meget med at ringe til dem, deres kundeservice er
> lige
> > som Telia´s, dem kender vi jo fra Rene ord for pengene og
> > forbrugermagasinet, du er heldig hvis du kan komme igennem på under 6
> timer
> > og JA det er dig selv der betaler for ventetiden, det er sku da en smart
> > måde at få penge i kassen på ikk...
>
> Hmm... Mon ikke du tænker på Telia mobil? Jeg synes næppe at have oplevet
> stor kø hos Telia (internet delene). Desuden er det svært at påstå at Telia
> sparer på kundeservice delen, når de trods alt har åben mellem 12 og 14
> timer om dagen - HELE UGEN. Det kunne de andre da lære lidt af.
>
> Jeg tror at Tiscalis support bliver MEGET bedre. Jeg kender en del af dem
> der skal varetage opgaven for Tiscali, og de har i hvert fald modet på at få
> styr på kundeservicen derinde.
Ja det er nok rigtig men sådan er det jo med det rene retorik. Der har
jo aldrig været nogen service så - ja - det skal nok blive bedre. I
sidste uge havde jeg desværre et kald til disse amatører. Ikke noget
nyt under solen 30 minutter i telefonkøen for et ubrugeligt svar.
Thank you for nothing.
Og spar os så for det flæberi med hvor hårdt det er at arbejde i en
telefonsupport. Pas dit arbejde eller find noget andet. Det er en
forretning, levér varen eller skrub ud af business. Er det svært at
forstå ??????

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408526
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste