Invert af button color og tekst.
Fra : Henrik Lausen

Dato : 05-02-03 09:02

Hej,

Jeg har 4 Cbuttons (knap) på en dialog som jeg gerne vil have til at blinke,
individuelt (samme frekvens 1 sec). Skærmen er monochrome (sort/hvid) og
alle button har en tekst som skal være invert af knappens farve (sort/
hvid). Når knappens farve er sort skal teksten stå hvis så den kan læses og
omvendt når knappen farve er hvid.
Jeg har været igang med min egen klasse som anvender DrawItem, men jeg kan
ikke rigtig få knappens tekst til at stå som jeg gerne vil (multiline osv.).
(Og jeg har prøvet de forskellige flag under DrawText( , , DT_CENTER |
T_WORDBREAK); funktionen).

Er der ikke en smartere metode i Windows til at invertere en knaps farve og
teksten på knappen ?
Rent faktisk er det hele rect'en som skal inverteres incl tekst, men
funktionen :
void InvertRect( LPCRECT lpRect ); tager ikke hensyn til teksten !!!.

Any good ideas...

På forhånd tak.