leje af bil i tyskland
Fra : Jens Jensen

Dato : 05-02-03 06:15

hej
er der nogen her i gruppen der har efaringer med leje af en 9 pers minibus
i flensborg
til ferie brug, evt et link.

--
Venlig hilsen
Jens Jensen

Fra : Søren Blom

Dato : 05-02-03 15:42

"Jens Jensen" <jeise@mail.sonofon.dk> skrev
> er der nogen her i gruppen der har efaringer med leje af en 9 pers
minibus
> i flensborg

Ikke lige så stor en bil. Prøv at kontakt Avis eller Eurocar her i DK og sig
at du ønsker at leje en 9 personernes bil i Flensborg. Det er billigere at
leje bil i Tyskland, hvis man går igennem deres danske afdeling, for så får
man Turistrabat, en rabat som ikke kan opnås hvis man henvender sig direkte
til den tyske afdeling.
Eneste minus er, at man ikke må køre i den leje køretøj i Danmark.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Søren Brix

Dato : 05-02-03 23:11

> [...]
direkte
> til den tyske afdeling.
> Eneste minus er, at man ikke må køre i den leje køretøj i Danmark.

Jeg mener godt at du må køre i transit igennem Danmark hvis du fx. skal med
færgen til Norge el Sverige, men du skal vist have tilladelse af politiet
til det.....

mvh

Søren Brix Nielsen