oprettelsestider
Fra : Niels

Dato : 04-02-03 16:00

Hej alle

Hvad er oprettelsestider for henholdsvis .dk og .com domæner

mvh.
Niels Steg

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 04-02-03 16:14

On Tue, 4 Feb 2003 16:00:12 +0100, "Niels" <ikke.til@raadighed> wrote:

>Hej alle
>
>Hvad er oprettelsestider for henholdsvis .dk og .com domæner

it depends.

..com = få minutter
..dk = dag til dag

typisk og m. forbehold

--
vh
Thomas Jensen,

Fra : Niels

Dato : 04-02-03 16:40

"Thomas Jensen - pil.dk" <tj@dev.null> skrev i en meddelelse

> it depends.
>
> .com = få minutter
> .dk = dag til dag
>
> typisk og m. forbehold

Så hvis en udbyder har haft mine penge til både hotel og domæne siden d.
17/1 (i år) og min underskrift på domænet den 22-23/1 og den stadig ikke er
oprettet, og han påstår at han ikke er herre over hvor lang tid det tager at
oprette et comdomæne, så er han fyldt med løgn?

Niels Steg

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 04-02-03 18:28

On Tue, 4 Feb 2003 16:39:45 +0100, "Niels" <ikke.til@raadighed> wrote:

> [...]
>oprettet, og han påstår at han ikke er herre over hvor lang tid det tager at
>oprette et comdomæne, så er han fyldt med løgn?

det bør jeg nok ikke udtale mig om (og det har jeg så hermed gjort :)

Men hvis domænet iøvrigt er ledigt og ikke noget specielt af nogen art
vil jeg mene at udbyderen har et forklaringsproblem.

--
vh
Thomas Jensen,

Fra : Niels

Dato : 04-02-03 18:44

> det bør jeg nok ikke udtale mig om (og det har jeg så hermed gjort :)
>
> Men hvis domænet iøvrigt er ledigt og ikke noget specielt af nogen art
> vil jeg mene at udbyderen har et forklaringsproblem.

Tak, Jeg ville også have formuleret mig mildere, men glemte det i farten..

mvh.
Niels Steg

> --
> vh
> Thomas Jensen,
> http://pil.dk/

pil.dk er lidt sløv, ligger den i canada?

Fra : fm

Dato : 07-02-03 00:42

Normalt vil et domæne som er indsendt til DK Hostmaster om morgenen på en
hverdag, være registreret i løbet af samme dag!
Mvh
Mogens Jensen
www.domain4sale.dk