Stofanet og at mappe en port til lokal IP-~
Fra : Steffen

Dato : 11-03-01 23:23

hej

Er der nogle her der har erfaring med at mappe en port
til en lokal IP-adresse?? Programmet Direct Connect kræver
nemlig en sådan operation. Help anyone??!?

/Steffen

Fra : Anders Lund

Dato : 12-03-01 02:26

Jeg har samme problem, jeg har hårt at wingate kan gøre det, men jeg kan
ikke finde det.

Mvh
En nørd

Fra : Steffen

Dato : 12-03-01 09:31

On Mon, 12 Mar 2001 01:25:47 GMT, "Anders Lund" <webmaster@123grin.dk>
wrote:

>Jeg har samme problem, jeg har hårt at wingate kan gøre det, men jeg kan
>ikke finde det.

Jeg har fundet Wingate Pro 4.2, var det en mulighed og i så fald ved
nogen hvordan det ordnes via dette program....??

Fra : Verndroid

Dato : 12-03-01 15:57

Hej Steffen!

For at få DirectConnect til at funke via stofa-net skal du i opsætning
af DC angive din eksterne IP-adresse. Vupti.. så kører det bare!

Jeg kan ikke helt huske, hvad/hvor det er, at skal sættes op henne i
DC og jeg har ikke lige nu adgang til min maskine, hvor det er sat op,
men det skulle være til at finde. Der er ingen grund til at rode map
port-mapning og hva' ved jeg!

mvh
Verndroid

Fra : Steffen

Dato : 12-03-01 18:44

On Mon, 12 Mar 2001 14:56:41 GMT, someone@microsoft.com (Verndroid)
wrote:

>Hej Steffen!
>
>For at få DirectConnect til at funke via stofa-net skal du i opsætning
>af DC angive din eksterne IP-adresse. Vupti.. så kører det bare!

med ekstern mener du så Stofa subnet adresse eller den IPadresse som
vistnok bliver genereret udfra min faste ???

Fra : Carsten Keller

Dato : 12-03-01 21:05

"Steffen " <s_moestrup@hotmail.com> wrote in message

> med ekstern mener du så Stofa subnet adresse eller den IPadresse som
> vistnok bliver genereret udfra min faste ???

Gå ind på stofanet.dk ==> Support og Service ==> IP Konverter.
Eksterne = Globale.
Keller

Fra : Verndroid

Dato : 13-03-01 10:49

Det er lige nøjagtig den jeg mener ja!

Verndroid

Fra : Verndroid

Dato : 13-03-01 10:51

Jeg mener din globale/eksterne ip-adresse. Ikke den IP-Adresse dit
netkort har. Se Keller's indlæg (har du jo nok gjort)

I DC er det i setttings/connection IP-adressen skal angives i "Force
Direct Connect to use this IP".

håber det hjalp
Verndroid