ADSL, Hvilken udbyder er billigst ?
Fra : Lars Kristensen

Dato : 02-02-03 23:14

Jeg har fået ADSL fra TDC installeret af min arbejdsplads, hjemme, for at
kunne komme på firmaets netværk.

1. Kan jeg så med ADSL linien fra TDC surfe/hente mine mail gratis hos
get2net?
Get2net er det selskab som jeg hidtil har brugt privat via et tete2 abonnent
og et 56k modem.

2. Kan jeg undgå at betale for en udbyder? (mit firma betaler ikke)

Fra : Rudi Stegen

Dato : 02-02-03 23:36

Hej Lars Kristensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> 1. Kan jeg så med ADSL linien fra TDC surfe/hente mine mail gratis
> hos get2net?

Medmindre der er noget helt specielt ved get2net er det intet problem.
Man kan blot kun sende gennem den udbyder, man er opkoblet hos, men man
kan normalt hente fra hvem som helst.

> 2. Kan jeg undgå at betale for en udbyder? (mit firma betaler
> ikke)

Betale en udbyder for hvad?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-02-03 23:38

"Lars Kristensen" <l.a.kristensen@get2net.dk> skrev :

>1. Kan jeg så med ADSL linien fra TDC surfe/hente mine mail gratis hos
>get2net?

Du kan hente mail fra din get2net-postkasse, men ikke sende
igennem den, men her kan du bare sætte den til at bruge TDCs
smtpserver.

Du kan ikke bruge get2nets newsserver, skal bruge TDCs eller en
uafhængig som sunsite.dk.

Hvad du ellers mener med surfe forstår jeg ikke.

>2. Kan jeg undgå at betale for en udbyder? (mit firma betaler ikke)

Forstår jeg heller ikke.

Fra : Lars Kristensen

Dato : 02-02-03 23:36

Lars Kristensen <l.a.kristensen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:u%g%9.209$lq3.132@news.get2net.dk...
> [...]
abonnent
> og et 56k modem.
>
> 2. Kan jeg undgå at betale for en udbyder? (mit firma betaler ikke)

Jeg mener, kan jeg undgå at betale for et sted hvor jeg kan surfe/hente mine
mail, når jeg nu ønsker at benytte min firmabetalte ADSL-line?

Lars Kristensen

Fra : Lars Kristensen

Dato : 02-02-03 23:40

Tak for svarene

Lars Kristensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-03 00:35

"Lars Kristensen" <l.a.kristensen@get2net.dk> skrev :

Hej Lars

Du bruger Sv: i svar i stedet for standarden Re:

Hent venligst det fix, som er nævnt i min signatur, hvis du gerne
vil have at så mange som muligt skal kunne læse dine svar.

Svar, som indledes med Sv: filtreres bort på nogle newsservere.

Når du har hentet fixet, så er det bare at klikke på det og den
retter OE-fejlen automatisk.

Evt. kan du også vælge at opgradere til en nyere version af
IE/OE, som ikke har denne fejl og samtidig lukker mange
sikkerhedshuller

Fra : Søren Brix

Dato : 03-02-03 11:44

> [...]
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Har get2net ikke web-mail adgang ??? som fx webmail.stofanet.dk, jeg bruger
det selv hvis jeg er på ferie el lign. og kan både sende og modtage på
web-mailen

Søren

Fra : Bjarne A

Dato : 03-02-03 19:28

Jo, get2net har en webmail. - webmail.get2net.dk

Når man anvender en anden udbyder end get2net, kan man meste sin get2net
emailadresse, hvis man ikke anvender deres internet opkobling i 3 mdr.

Bjarne

Fra : steenmarkussen

Dato : 10-02-03 14:11

"Bjarne A" skrev d. 03-02-03 19:28 dette indlæg :

> [...]
>
> Bjarne
>

> jeg har kørt med en forbindelse fra tdc i 3 år nu og hentet mine mail
fra get2net det eneste jeg har gjort er og ændre udgåendene post til
post.tele.dk og så selvfølge sat flueben i "ring aldrig op...."

http://www.kandu.dk/

Fra : steenmarkussen

Dato : 10-02-03 14:12