Bedste ADSL udbyder ?
Fra : Bo

Dato : 02-02-03 23:09

Er det Cybercity nu om stunder ?

Fra : Rudi Stegen

Dato : 02-02-03 23:33

Hej Bo, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Er det Cybercity nu om stunder ?

Det kommer helt an på, hvad du mener med "bedste".

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : rea721

Dato : 02-02-03 23:32

Bo wrote:
> Er det Cybercity nu om stunder ?

Ja / Nej. Vælg selv.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 05-02-03 01:59

"Bo" <anekin@sunsite.dk> skrev i en meddelelse
> Er det Cybercity nu om stunder ?

Det er efter min mening Cybercity eller Tiscali.

Tiscali har efter sigende fået en ny bedre kundeservice, burde jeg måske
vide som Tiscali bruger, men nu ringer jeg meget sjældent til dem. ;)

Fra : Henrik Petersen

Dato : 05-02-03 13:22

Det er vist oxo lige meget med at ringe til dem, deres kundeservice er lige
som Telia´s, dem kender vi jo fra Rene ord for pengene og
forbrugermagasinet, du er heldig hvis du kan komme igennem på under 6timer
og JA det er dig selv der betaler for ventetiden, det er sku da en smart
måde at få penge i kassen på ikk...
Man slår sig stort op på en kundeservise og får en masse kunder, ansætter en
dør/stum til at tage telefonen når den ringer, hvilket persomen jo ikke kan
høre og lader folk betale 12.5 øre i minuttet får at vente....

Hvorfor har jeg ikke fundet på det før.....

mvh
henrik

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 12-02-03 16:59

> [...]
>høre og lader folk betale 12.5 øre i minuttet får at vente....
>
>Hvorfor har jeg ikke fundet på det før.....
[..]

Øh. Hvem går de 12.5 øre til?

/Henrik