Stofanet - news server ??
Fra : Niels Frahm

Dato : 02-02-03 13:20

Hej
Jeg har problemer med Stofanet - news server ?? - er den bare langsom
eller er det mig ?

Findes andre news server med hele udbudet - altså gratis ?

Niels

Fra : Karl-Henrik Arendt

Dato : 02-02-03 13:33

> Findes andre news server med hele udbudet - altså gratis ?

Min virker fint :)

Denne er gratis og god: sunsite.auc.dk

--
Mvh Karl-Henrik Arendt

30 MB plads med FTP, PHP, MySQL & Statistik
Derudover frit antal pop3, alias & subdomæner m.m
7,- pr. måned
www.starthotel.dk

Fra : Niels Frahm

Dato : 02-02-03 13:41

On Sun, 2 Feb 2003 13:32:55 +0100, "Karl-Henrik Arendt"
<remove.karl-henrik@arendt.biz> wrote:

>Min virker fint :)
>
>Denne er gratis og god: sunsite.auc.dk
Ok - måske er det min Newsbin - der driller - den holder kun
forbindelsen i få sekunder.

jeg prøver suncite - tak

niels

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-02-03 14:38

"Karl-Henrik Arendt" <remove.karl-henrik@arendt.biz> writes:

> Denne er gratis og god: sunsite.auc.dk

Ja, men man kan ikke sige at den har hele udbuddet. Den har bl.a. ikke
binære grupper. Men ellers er den fin nok.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-02-03 18:49

"Karl-Henrik Arendt" <remove.karl-henrik@arendt.biz> wrote in

> Denne er gratis og god: sunsite.auc.dk

Jeg er fuldstændig enig, men har lige en kommentar.

Selvom adressen stadig virker, så vil det nok være hensigtsmæssigt at
opdatere til deres rigtige adresse som er sunsite.dk. SunSITE hører
ikke længere ind under Aalborg Universitet, og ovenstående adresse
kunne såmænd godt blive slettet hvis sys.adm på AUC fik lyst til det :)

Navneændringen har været aktuelt i over 1 år, så folk har efterhånden
haft tid til at vænne sig til den nye adresse :)

Se eventuelt her:
Aalborg University and their Department of Communication Technology
provided SunSITE.dk with its connection to the Internet untill
SunSITE.dk was moved to the backbone of the danish research network in
2001.

Flemming
--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-02-03 17:01

Niels Frahm skrev:

>Jeg har problemer med Stofanet - news server ?? - er den bare langsom
>eller er det mig ?

Den er lynende hurtig.

--
Bertel

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-02-03 02:15

Niels Frahm wrote:
> Jeg har problemer med Stofanet - news server ?? - er den bare langsom
> eller er det mig ?

Den virker fint for mig, iøvrigt anbefaler jeg at spørgsmål ang.
news.stofanet.dk aka news.telia.dk stilles i den interne telia-gruppe
telia.internet.newsservice newsmaster er flink til at svare.

> Findes andre news server med hele udbudet - altså gratis ?

Nej, ikke mig bekendt.
Da det er temmelig dyrt at drive en news-service gør de færreste det
gratis.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)