Billig registrant?
Fra : Kaare Fiedler Christ~

Dato : 02-02-03 13:18

Hej.

Jeg har 4 domæner. Jeg har fundet gratis DNS-hosting til dem. Jeg
kører selv alle andre services på min maskine.

Problemet er jo så bare at få betalt de 60 kr + moms pr. år til
dk-hostmaster, uden at betale alt for meget for at få registranten til
at sende regningen videre til mig. Jeg har desværre ikke råd til
depositummet for selv at blive registrant

Jeg mangler derfor en billig registrant som ikke tager for meget for
ingenting.

Er der nogen der har nogle gode råd her?

På forhånd tak.

Hilsen
Kåre
--
Kaare Fiedler Christiansen fiedler@daimi.au.dk

$ make it so
don't know how to make it (bu42).

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 02-02-03 13:24

On 02 Feb 2003 13:18:10 +0100, Kaare Fiedler Christiansen
<fiedler@daimi.au.dk> wrote:

>Er der nogen der har nogle gode råd her?

Ja, enten misforstår jeg hvad du skriver eller så har du misforstået
noget.

Du skal ikke være registrant for at være billing-c på dine dk domæner.

Du skal være registrant for at formidle oprettelse af nye domæner.

--
Morten!

Fra : Kaare Fiedler Christ~

Dato : 02-02-03 14:50

Morten Kjaer Nielsen <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> writes:

> [...]
>
> Du skal ikke være registrant for at være billing-c på dine dk domæner.
>
> Du skal være registrant for at formidle oprettelse af nye domæner.

Oh. Det vil sige jeg godt selv kan betale mine regninger til
dk-hostmaster direkte for mine domæner? Det lyder jo fremragende.

Jeg vil se på det hele lidt mere når jeg har fået pinkoden af
dk-hostmaster.

Tusind tak for hjælpen.

Hilsen
Kåre

Fra : Rudi Stegen

Dato : 02-02-03 16:42

Hej Kaare Fiedler Christiansen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Oh. Det vil sige jeg godt selv kan betale mine regninger til
> dk-hostmaster direkte for mine domæner?

Præcis. Jeg har faktisk et webhotel liggende hos tiscali, men den
årlige afgift til dk-hostmaster for domænenavnet [1] kommer særskilt og
direkte til mig fra dk-hostmaster.

[1] Helt præcis 50 kr. plus moms årlig, så det er ret overskueligt.

--
Hygge fra Århus - Rudi <http://stegen.dk/>

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 02-02-03 17:13

On Sun, 02 Feb 2003 16:41:41 +0100, Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>[1] Helt præcis 50 kr. plus moms årlig, så det er ret overskueligt.

60 bananer + moms.

--
Morten!

Fra : Rudi Stegen

Dato : 02-02-03 19:58

Hej Morten Kjaer Nielsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> 60 bananer + moms.

Du har ret. Min hukommelse er ikke, hvad den aldrig har været.

--
Hygge fra Århus - Rudi