Folk tror på Basse
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-01-03 21:02

Som tester på Dansktoppen i lørdags var bl.a. BASSE og TONIGHT.

En afstemning på¨Dansktoppen.subnet viser at danskerne tror mest på at
BASSE kommer ind. TONIGHT fra dansktop-bæltet (Vestjylland) ligger til
bundplacering.
Mystisk TONIGHT spiller ægte uforfalsket svenskpræget dansebandsmusik.
BASSES sang er af meget dårlig teknisk kvalitet, med takslag af en
øresønderrivende ukontrolleret højde. man kan nlæste ikke høre ham synge.

Hilsen Åge

PS: men TONIGT hitter derimod i Nordjylland. De er for anden gang placeret
på Nordjyllands populære slagerradio RADIO NIBENITTENS dansktop-liste. Så
dettt... Jov-jov.

Fra : - A

Dato : 30-01-03 16:52

On Wed, 29 Jan 2003 21:01:36 +0100, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

<..........>

> Mystisk TONIGHT spiller ægte uforfalsket svenskpræget dansebandsmusik.
>BASSES sang er af meget dårlig teknisk kvalitet, med takslag af en
>øresønderrivende ukontrolleret højde. man kan nlæste ikke høre ham synge.
Sådan er det bare med den slags musik.

>PS: men TONIGT hitter derimod i Nordjylland. De er for anden gang placeret
>på Nordjyllands populære slagerradio RADIO NIBENITTENS dansktop-liste. Så
Jeg kender intet til radioens sendestyrke men den dækker næppe hele
Nordjylland. Så jeg kan til nød gå med til at Nibenitten er populær så
langt som til Vokslev og Kølby, men så heller ikke meget længere.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 03-02-03 19:20

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> BASSES sang er af meget dårlig teknisk kvalitet, med takslag af
> en øresønderrivende ukontrolleret højde. man kan nlæste ikke

Hvem i hele hule helvede har nogen sinde hørt en dansktopsang, hvor
sangen var af GOD teknisk kvalitet?? (NoOne!)

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.4952.dk>