Taxi 3
Fra : -S-

Dato : 29-01-03 23:25

Taxi 3 har lige haft premiere i Frankrig, men kommer muligvis ikke til
Danmark - nogen der har hørt noget???

--
-S-

Fra : Søren Blom

Dato : 30-01-03 03:24

"-S-" <-s-@b.c> skrev
> Taxi 3 har lige haft premiere i Frankrig, men kommer muligvis ikke til
> Danmark - nogen der har hørt noget???

Nej, det har jeg ikke, men fordi den ikke skulle komme til Danmark som
biograf film dukker den sikkert op på Video. Der er rigtig mange film, som
aldrig når biografen i Danmark, men som kun udgives på video.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Per

Dato : 30-01-03 08:44

"-S-" <-s-@b.c> skrev i en meddelelse

> Taxi 3 har lige haft premiere i Frankrig, men kommer muligvis ikke til
> Danmark - nogen der har hørt noget???
>
> --

Kan det ikke også være det samme? 2'eren var ret dårlig. Stallone er med i
3'eren, det siger lidt om at de har skrapt bunden :)

Fra : Daniel C

Dato : 30-01-03 16:30

Hvad mener du med at 2eren er dårlig! blah!!! den er da for fed, jeg vil gi
dig ret i at de ødelægger den lidt med at bilen kan svæve!! men det gør den
da absolut ikke dårlig!!! jeg glæder mig i hvert fald alt for meget til den
udkommer på dvd herhjemme!!!!

Fra : Per

Dato : 30-01-03 16:36

"Daniel C" <Daniel_chr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> da absolut ikke dårlig!!! jeg glæder mig i hvert fald alt for meget til

Well, to each his own.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-01-03 16:42

Hej!

Daniel C wrote:

> Hvad mener du med at 2eren er dårlig! blah!!! den er da for fed, jeg vil gi
> dig ret i at de ødelægger den lidt med at bilen kan svæve!! men det gør den
> da absolut ikke dårlig!!!

Svæve? Oh no... Et stks. flyvende Robocup gjorde ihvertfald ikke 3'eren bedre af
dén grund

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"If it's got tits or wheels it'll break your heart"