Hvor lang er en kat drægtig??
Fra : Mikael

Dato : 11-03-01 18:02

Hvornår begynder kattens brystvorter at blive røde?
MVH. Mikael

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-03-01 18:17

Hej Mikael

Nogle katte viser ikke tegn på drægtighed før de føder, men de fleste får
søde og/eller større brystvorter når de er ca. 3 uger henne.

En kats drægtighed varer gennemsnitligt 63 dage.

Jeg vil anbefale dig at læse Politikens Kattebog

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Susanne Hvam Hansen

Dato : 14-03-01 18:05

Hej Mikael
En kat er normalt drægtig i 63 dage. Huskatte lidt kortere og Nogle
racekatte går helt po til 70 dage (siameser)
Man kan somregel se at brystvorderne bliver røde efter 3 uger "(21 dage)

Hilsen Susanne Hvam Hansen