har nogen købt Sapphire Radeon 9700 ??
Fra : lars

Dato : 29-01-03 11:37

Jeg går lidt og tænker på at købe dette kort
da det er 1000 kr billigere end pro udgaven og
samtidig er pænt hurtig kun ca 10% langsommere

http://www.rage3d.com/reviews/sapphire9700/

men er der nogen der vil sige godt/dårligt om
den ide ??
(altså om jeg istedet skulle købe pro udgaven)

hilsen lars

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 29-01-03 17:44

Sapphire har faktisk lavet ATI's kort siden 1996 - men det er først nu de
har fået lov til deres eget navn og kort ! - så der er stor chance for at et
af dit tidligere ATi kort er produceret af Sapphire.
9700 er helt klart godt ! - dog det bedste pris/ydelsesforhold får du i
9500Pro dette kort er maximalt 15% langsommere end 9700 når du spiller med
4xFSAA i opløsninger over 1024x768 !!.
9500Pro er ca 700-800kr billigere end 9700 !. Sapphire 9700 fås til 2400kr
mens 9500Pro fås til 1699kr !!. - så om du vil give 700kr mere for max 15%
mere ydelse er op til dig !.
-Niels-

OG så slår et 9500Pro hele GF4Ti-serien i alt !!.
lars <xxx@xx.xx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b18ar5$u1h$1@news.cybercity.dk...

Fra : xxx

Dato : 29-01-03 23:32

> [...]
> mens 9500Pro fås til 1699kr !!. - så om du vil give 700kr mere for max 15%

Tak for svaret
jeg har lige købt et sapphire 9700 (ikke pro)
og det sparker godt nok røv *smile*
Damm jeg er noget overrasket, jeg
havde godt læst at billedet skulle være
bedre end geforce, men aligevel !! så meget
I unreal tournament kan jeg køre
1280*1024 med alt tænkeligt slået til
og det ræser afsted. og farverne
er utroligt levende, i forhold til mit gamle
geforce3 ti 200 så jeg er en glad mand *smile*

hilsen
lars