Confirmation Page
Fra : Peter

Dato : 28-01-03 23:50

Hej

Jeg har oprettet en Formular med en svarside.

1) Hvor i FP "indstiller" man hvem der skal have svarsiden?

2) Kan man sende svarsiden til mere end en "adresse" f.eks. en kopi til sig
selv også?

Er der nogen som kan hjælpe ... ?

m.v.h.

Peter

Fra : OK

Dato : 30-01-03 00:07

> Jeg har oprettet en Formular med en svarside.
>
> 1) Hvor i FP "indstiller" man hvem der skal have svarsiden?

Hvis du tænker at du eller en anden skal modtage resultatet som en e-mail,
skal du højreklikke formularen - egenskaber - Indstillinger - e-mail - her
kan du sætte flere adresse ind

Fra : Peter

Dato : 30-01-03 09:00

Hej igen!

Jeg får formular-resultatet helt OK - men det jeg ønsker er at få en kopi af
min "svarside" til kunden (indeholder færre resultater) som modtages når
formularen "sendes afsted".

m.v.h.

Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-01-03 00:17

Støttes ikke. Kan laves i CGI, ASP eller PHP.

Fra : Peter

Dato : 31-01-03 17:41

Hej

Jeg prøver lige igen!

Min formulars "svarside" (lavet i FP 2002) viser kun det checkboxe der er
aktiveret. Derved bliver "resultatet" mere overskueligt (mindre antal
poster) end det e-mail resultat jeg har direkte fra formularen. Det er af
ovennævnte årsager at jeg hellere vil have et kopi / eksemplar svarende til
det "kunden" får. - Kan det virkelig ikke lade sig gøre.

> Støttes ikke. Kan laves i CGI, ASP eller PHP.

Svarsiden er nu eller lavet i FP 2002. Hvad skal jeg så "rode" med CGI, ASP
og PHP for

m.v.h.

Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-02-03 15:15

For at få den funktionalitet du ønsker.

Fra : Bjarne Lambrecht Sør~

Dato : 30-01-03 13:58

OK wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hvis du tænker at du eller en anden skal modtage resultatet som en e-mail,
> skal du højreklikke formularen - egenskaber - Indstillinger - e-mail - her
> kan du sætte flere adresse ind

Hvorledes indsætter du flere adresser? (email@1,email@2) eller hvordan?
Jeg kan ikke få det til at virke med FP2002.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-01-03 00:19

Du kan prøve at adskille dem med et komma eller semicolon. Afhængigt
af mailserveren vil det måske virke.

Fra : Ulrik Friis

Dato : 02-02-03 13:01

"Bjarne Lambrecht Sørensen" <mosehuset@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorledes indsætter du flere adresser? (email@1,email@2) eller hvordan?
> Jeg kan ikke få det til at virke med FP2002.

Hvis ikke mailserveren vil håndtere to adresser samtidigt kan du gøre det på
denne måde, som er lidt omstændelig og vel bedst kan beskrives som en
dominobrikeffekt.

Først laver du dinformularside som du gemmer fx som form_1.htm.

Så laver du en bekræftelsesside, hvor du indsætter de ønskede
bekræftelsesfelter, som du gemmer fx som bekraeft.htm.

Så laver du en ny side, hvor du kopierer din formular *og kun din formular*
over. Gem den fx som form_2.htm.

Åbn så form_1.htm, højreklik på formularen og vælg Egenskaber. Her skriver
du den første mailadresse. Hvis du også vil have gemt resultaterne i en fil
på serveren, kan du skrive filnavnet (FP foreslår _private/form_results.txt,
hvilket er udmærket). Klik så på Indstillinger og fanebladet
Bekræftelsesside, og her browser du dig frem til form_2.htm. Klik OK 2 gange
og klik Nej til om du vil fjerne e-mailadressen.

Åbn så form_2.htm, højreklik på formularen, vælg Egenskaber. Her skriver du
mailadresse nummer 2 og i Indstillinger => Bekræftelsesside browser du dig
frem til bekraeft.htm.

Du skal sikre dig at de 2 formularer er fuldstændig ens bortset fra de
indstillinger, du laver under egenskaber.

Hvis du vil have flere modtagere af mails fra denne formular indføjer du nye
sider med kopier af den oprindelige fomular mellem form_1.htm og
bekraeft.htm, som "modtager og sender videre" til næste side, men med hver
sin mailadresse.

mvh

Ulrik