Søges billeder..
Fra : Bong

Dato : 28-01-03 21:29

Hej jeg mangler billeder / tegninger af dværge som de kunne tænkes at se ud
i AD&D Har du lidt billeder eller et link til en side håber jeg at høre fra
dig.

MVH

Fra : Klaus Æ. Mogensen

Dato : 28-01-03 23:17

"Bong" <bong21@swirvemail.com> skrev..
> Hej jeg mangler billeder / tegninger af dværge som de kunne tænkes
> at se ud i AD&D Har du lidt billeder eller et link til en side håber jeg
> at høre fra dig.

Prøv at kigge her:
http://elfwood.lysator.liu.se/elfwood.html

- Klaus

Fra : Henrik Eg

Dato : 29-01-03 13:27

som din DM må jeg lige smide nogle link... *GG*
http://www.deviantart.com/
http://www.imagenetion.com/
http://www.artwerk.org/
bare for at nævne nogle...

mvh Henrik

Fra : Bong

Dato : 31-01-03 12:19

Ja dav Henrik..... troede ikke lige du kikkede så meget herinde

Fra : Bong

Dato : 31-01-03 12:21

Forresten henrik hvordan kan det egentligt være at du har link til sider med
billeder, det må da tage en krig at se på dem da du jo kun har en snollet
K56 forbindelse med modem HAHA...

Avav ikke give mit tæsk næste gang vi spiller.

Fra : Henrik Eg

Dato : 02-02-03 01:21

nu er der en gammel tale måde... don´t fuck white the GM!!!
det tager en gang i mellem en krig... men hvad gør man ikke for sine
spiller...
se bare dig bed din fis fornemme adsl forbindelse og så har du ikke nogle
gode link... *GG*

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 02-02-03 04:54

"Henrik Eg" <pilgrim1@worldonline.dk> writes:

> nu er der en gammel tale måde... don´t fuck white the GM!!!

Det er nu sjældent at GM'er er rigtigt hvide...

Mine er som som regel lidt sorte i det

(og jeg kan bedst lide selv at være lidt sort og dyster som GM)

/Rasmus

PS. Sorry, ku' ik' la' vær'

Military Justice is to Justice, what Military Music is to Music.
-- Groucho Marx

Fra : Henrik Eg

Dato : 02-02-03 16:06

> [...]
>
> Mine er som som regel lidt sorte i det
>
> (og jeg kan bedst lide selv at være lidt sort og dyster som GM)

*LOL* hel i orden det var en smutter...

mvh Henrik