Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Radeon 7500 Godt/Dårligt køb???
Fra : Falcon

Dato : 28-01-03 16:40

Jeg har set Sapphire ATI Radeon 7500, 128MB DDR-ram, TV-OUT/DVI,
retail til kr 749, og så vil jeg lige høre hvad I mener om det?
Jeg ved godt at ATI 9500 pro skulle være toppen i øjeblikket, men 7500
passer mere til hvad jeg vil spendere på et grafikkort.
Det skal bruges primært til FS 2002 på flg. maskine:

Athlon 1600+
512MB Ram
CL geforce 1

det er vel de væsenligste oplysninger?

mvh Falcon

Fra : Xboy1

Dato : 28-01-03 17:34

> Jeg har set Sapphire ATI Radeon 7500, 128MB DDR-ram, TV-OUT/DVI,
> retail til kr 749, og så vil jeg lige høre hvad I mener om det?
> Jeg ved godt at ATI 9500 pro skulle være toppen i øjeblikket,

ati 9700 pro er toppen lige nu
Køb et billigt geforce4 ti4200 i stedet
7500 er gammelt og ikke særligt hurtigt

Fra : Kim

Dato : 28-01-03 21:44

"Falcon" <jornlundtoft@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg ved godt at ATI 9500 pro skulle være toppen i øjeblikket, men 7500
> passer mere til hvad jeg vil spendere på et grafikkort.

Jeg ville nok overveje at købe et ATi Radeon 9000 PRO med
64 MB Ram, det koster ca det samme som det 7500 du har kig på.

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 29-01-03 17:50

At smide et 7500kort i den maskine ville være synd, da grafikkortet vil
udgøre en stor flaskehals mht ydelse.
Hvs det skal være billigt så tag et GF3Ti200 eller GF3...
Eller hvis du vil spendere lidt mere GF4Ti4200.
-Niels-

Kim <weed@buzzle.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e36ebbb$0$83822$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...