E-Mail
webnoob 5265
Outlook kalender
Fra : GiWeo

Dato : 28-01-03 16:06

Hejsa

I hvilken fil gemmes kalender-data i Outlook 2000 - og da denne bare
uden videre slettes så Outloom selv danner en ny ??

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Anders Lund

Dato : 28-01-03 20:21

GiWeo wrote:
> I hvilken fil gemmes kalender-data i Outlook 2000 - og da denne bare
> uden videre slettes så Outloom selv danner en ny ??

Jeg skulle mene at der bliver gemt i outlook.pst (søg efter .pst) sammen med
alle dine mails osv.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : GiWeo

Dato : 29-01-03 17:22

Hejsa

>Jeg skulle mene at der bliver gemt i outlook.pst (søg efter .pst) sammen med
>alle dine mails osv.

Har slet ingen pst filer på harddiskene...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-01-03 18:20

GiWeo <giweo@hotmail.com> skrev :

>Har slet ingen pst filer på harddiskene...

Sørg for at du kan se skjulte filer og mapper.

Kontrolpanel => mappeindstillinger => vis

Fra : Klostervej

Dato : 31-01-03 10:33

> I hvilken fil gemmes kalender-data i Outlook 2000 - og da denne bare
> uden videre slettes så Outloom selv danner en ny ??

Hvis ikke du har ændret det siden installering af Officepakken, så hedder
filen i Outlook "outlook.pst" (søg efter den i stifinder). Denne fil
indeholder ALLE oplysning i outlook (emails, kalender, Notes, Opgaver osv.).
Så vær opmærksom på, at hvis du sletter denne fil, så sletter du også dine
mails m.v..
Hilsen Dorthe