Neomode N1
Fra : Jesper KA

Dato : 28-01-03 10:47

Hejsa .. da jeg godt og grundigt færdig med Nokia efter endnu
et flop .. denne gang en 6510 .. så skal der skiftes mærke og det bliver
en samsung eller en neomode .. samsung er jeg ikke i tvivl om men hvad
ved i om Neomode .. jeg er klar over at den ikke er kommet på gaden
endnu men måske i har set en eller flere uofficielle anmeldelser ude på
nettet ?

Regards

Fra : Fischer

Dato : 28-01-03 10:57

> [...]
> ved i om Neomode .. jeg er klar over at den ikke er kommet på gaden
> endnu men måske i har set en eller flere uofficielle anmeldelser ude på

Tilsyneladende er den overhovedet ikke klar, men sendes på markedet
alligevel:
http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4348&sid=1

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Jesper KA

Dato : 28-01-03 11:05

"Fischer" <express2003@get2net.dk> wrote in message

> Tilsyneladende er den overhovedet ikke klar, men sendes på markedet
> alligevel:
> http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4348&sid=1

Ok . .de lægger ud hvor Nokia stopper .. det tegner jo godt.

Regards

Fra : Kasper Christensen

Dato : 28-01-03 14:51

> en samsung eller en neomode .. samsung er jeg ikke i tvivl om men hvad

Jeg kan bestemt ikke anbefale Samsung. Har haft en T-100. Der var så
mange fejl. Lakeringen forsvandt. Farve på antenna forsvandt. Softwaren
var fyldt med store fejl. Fik den opdateret. Det tog 4½ uger

Så min pointe er. Lad samsung arbejde lidt med sine mobiltelefoner endnu.

Mvh

Kasper

Fra : Anders Hedegren

Dato : 12-04-03 12:48

"Jesper KA" <news@arningDOTdk> wrote:

> [...]
> ved i om Neomode .. jeg er klar over at den ikke er kommet på gaden
> endnu men måske i har set en eller flere uofficielle anmeldelser ude på

Du kan muligvis ikke finde noget om N1 fordi du søger efter det forkerte
navn. Firmaet bag hedder "Neonode" og ikke "Neomode".

Jeg tror personligt at den bliver en fiasko, desværre, medmindre de på
en eller anden måde får fat i et gigantisk marketings budget. Det har jo
vist sig at folk er meget konservative med deres mobilvalg, ellers ville
Nokia ikke kunne slippe afsted med at sælge gammel teknologi i nye
covers gang på gang. Også det at den kører Windows CE med deres egen
grænseflade er lidt af et minus, da alle programmer skal optimeres
specielt til N1, så vil jeg foretrække Symbian.

Hvis du er ude efter en telefon med lommecomputer-funktionalitet var det
måske noget med en Sony Ericsson P800 eller den kommende T610
(www.sonyericsson.com/t610).

Anders