TDC og kazaa??
Fra : Kim

Dato : 28-01-03 10:36

Nu er jeg godt nok personligt ligeglad, men jeg fik nogle informationer
af en "bekendt" ang noget samarbejde mellem TDC kazaa og politiet,
så jeg vil høre om andre har fået opsnuset noget i samme stil og hvad
i så mener om det, dette er hvad jeg fik i min besked.

"KaZaa har lavet en aftale med TeleDanmark om at udlever alt (ip adresser og
trafik info) til Politiet. Bruger du KaZaa vil jeg anbefalde du ikke henter
mere, ryder op på din harddisk og fjerne evt. ulovlig filer. Jeg fik det at vide
at en der arbejde ind på Teledanmark, oplysninger er blevet leveret til politiet
den 21/01-03. Send denne besked videre."

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-01-03 10:48

"Kim" <weed@buzzle.com> skrev i en meddelelse
> "KaZaa har lavet en aftale med TeleDanmark om at udlever alt (ip
adresser og
> trafik info) til Politiet.

TDC (og andre) udleverer information til politiet efter en
dommerkendelse.
Hvilken indflydelse skulle et andet privat firma kunne have på det?

> Jeg fik det at vide
> at en der arbejde ind på Teledanmark, oplysninger er blevet leveret
til politiet
> den 21/01-03. Send denne besked videre."

Lærer man ikke kildekritik i skolen mere?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Kim

Dato : 28-01-03 11:17

<Klip>
> Lærer man ikke kildekritik i skolen mere?

Aner det ikke, eller er det en kritik af mine skole kundskaber?
ville sådan set ikke være overrasket hvis det var,
det er jo TDC kritik jeg kommer med,

men det var nu også for at finde ud af om der var noget om det
at jeg postede det, men jeg kan mærke at jeg ramte et ømt
TDC gen hos dig

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-01-03 11:20

> Aner det ikke, eller er det en kritik af mine skole kundskaber?

Det er ihvertfald en kritik af din anvendte kildekritik.
Hovedspørgsmålet har jeg besvaret tidligere.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Kim

Dato : 28-01-03 11:32

> Det er ihvertfald en kritik af din anvendte kildekritik.
> Hovedspørgsmålet har jeg besvaret tidligere.

awww hva, det må gøre meget ondt i det TDC gen der

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-01-03 13:07

> awww hva, det må gøre meget ondt i det TDC gen der

Hold dig til fakta.. Du havde fået 100% samme svar hvis det var eks. CC
der var på tale.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Kim

Dato : 28-01-03 14:35

> "Kim" <weed@buzzle.com> skrev i en meddelelse
>
> Hold dig til fakta.. Du havde fået 100% samme svar hvis det var eks. CC
> der var på tale.

Ok men du har heller ikke svaret på mit spørgsmål,
to gange har du prøvet men er endt med at stille mig et spørgsmål,
så hvis du svarer igen så prøv venligst at svare på det jeg spørger om.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-01-03 14:39

"Kim" <weed@buzzle.com> skrev i en meddelelse
> Ok men du har heller ikke svaret på mit spørgsmål,

TDC (og andre) udleverer alene information til politiet og alene efter
en dommerkendelse.
Svar nok?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Claus P.

Dato : 28-01-03 15:45

> TDC (og andre) udleverer alene information til politiet og alene efter
> en dommerkendelse.
> Svar nok?

Naahhh tildel dig selv et dumme slag

TDC (og andre) udleverer information til alle som kommer med
en dommerkendelse, og hvis du ikke tror på det, kan du spørge
Thomas B. Maxe fra csirt.dk.

MVH CP

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-01-03 15:47

"Claus P." <ewarp@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> TDC (og andre) udleverer information til alle som kommer med
> en dommerkendelse

Fair nok.. Dommerkendelse var dog det operative ord.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : PP

Dato : 11-02-03 00:06

Du har fået et svar, bønne!

POLITIET MÅ IKKE FORETAGE SIG NOGET SOM HELST UDEN EN RETSKENDELSE.
DER ER INTET SAMARBEJDE!

Det er en AND!

Fra : rea721

Dato : 11-02-03 02:08

> Du har fået et svar, bønne!

Hvorfor svare du så...... og så på et 14 dages gammelt indlæg?

Desuden er det useriøst at du råber.

FUT Netikette.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 28-01-03 11:32

"Kim" <weed@buzzle.com> writes:

>Aner det ikke, eller er det en kritik af mine skole kundskaber?

Omformuleret: "Tror du på alt, hvad du læser?"

Mvh.
   Klaus.

Fra : Kim

Dato : 28-01-03 11:37

"Klaus Ellegaard" <klaus@ellegaard.dk> wrote in message
<Klip>
> Omformuleret: "Tror du på alt, hvad du læser?"

Hvis jeg gjorde var det nok ikke nødvendig at spørge her om
der er nogle andre der har hørt/læst det samme, eller hva do :)

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 28-01-03 13:04

In <3e365d71$0$83825$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> "Kim" <weed@buzzle.com> writes:

>"Klaus Ellegaard" <klaus@ellegaard.dk> wrote in message
><Klip>

>Hvis jeg gjorde var det nok ikke nødvendig at spørge her om
>der er nogle andre der har hørt/læst det samme, eller hva do :)

Tror du paa din "bekendt" ?

/Martin

Fra : Kim

Dato : 28-01-03 14:23

"Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> wrote in message
<Klip>

> Tror du paa din "bekendt" ?

Hmm, ok jeg prøver lige igen...

Fra : Martin Møller

Dato : 28-01-03 13:16

> [...]
politiet
> den 21/01-03. Send denne besked videre."

DET ER EN AND!! Så fat det dog.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Martin Møller

Fra : Kim

Dato : 28-01-03 14:26

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> wrote in message
<Klip>
> DET ER EN AND!! Så fat det dog.

Der er rimlige billige tastatur til salg på edbpriser.dk.

Fra : martin nielsen

Dato : 28-01-03 13:46

der er noget med kazaa...... ikke med tdc eller politiet,men der er et par
tusinde der har fået bøde for at bruge kazaa..... noget internet politi har
fundet ud af hvilke ip'er der har hentet derfra og har så taget dem der
deler/henter mest og kørt ud til deres privatadresser.......
dem der henter 50-150 mb om dagen skal nok ikke være så nervøse.... det er
nok dem der henter 500+ hver dag der skal tænke på lidt FORMAT C:

Martin.........

Fra : Simon...

Dato : 28-01-03 13:49

> [...]
> fundet ud af hvilke ip'er der har hentet derfra og har så taget dem der
> deler/henter mest og kørt ud til deres privatadresser.......
de kaldes anti pirat gruppen, eller apg...

> dem der henter 50-150 mb om dagen skal nok ikke være så nervøse.... det er
> nok dem der henter 500+ hver dag der skal tænke på lidt FORMAT C:
fjerner ikke beviserne.
mvh.Simon