Vil da også vise vores lille ny pige
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 28-01-03 10:09

Hej

Jamen vi vil da også gerne vise vores nye lille pige frem, hun hedder Hope
og er NFO, hun er sortspottedetabby, i meget varme farver, I kan se hende
sammen med søskende og forældre her http://www.sitecenter.dk/sacalas/hope/

MVH
Gitte

Fra : Pia J

Dato : 28-01-03 10:14

Nuser, nuser. Hvordan er det lige spotted skal være, for jeg kan kun se
striber...

:Pia

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 28-01-03 10:26

Hej

spotted er pletter *SS*
Men billederne snyder da hendes striber faktisk har flere steder hvor de
ikke når sammen,så det er pletter men det kan man ikke se på dem *S*
(billederne)

MVH
Gitte

Fra : Pia J

Dato : 28-01-03 10:43

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala(fjern-mig)@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> spotted er pletter *SS*

Ja, det havde jeg regnet ud, men jeg kunne kun se pletter på maven, og sådan
nogen har mine da også selvom de er makrel! :)

:Pia

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-01-03 12:14

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala(fjern-mig)@mail.dk> writes:

> [...]
> og er NFO, hun er sortspottedetabby, i meget varme farver, I kan se hende

Nåeh hun er da også sødde -smelte...;-D
Der er altså noget ved misbamser som *SUK*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Niels Peter

Dato : 28-01-03 12:26

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala(fjern-mig)@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hope
> og er NFO, hun er sortspottedetabby, i meget varme farver, I kan se

Sød lille sag - hvor gammel er hun?

Niels Peter
--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 28-01-03 12:46

Hej

Hun er 12 uger idag, vi skal op og hente hende på fredag, så det glæder vi
os naturligvis meget til, på billederne er hun ca. 10 uger.

MVH
Gitte

Fra : Niels Peter

Dato : 28-01-03 12:55

> [...]
glæder vi
> os naturligvis meget til, på billederne er hun ca. 10 uger.

De er godt nok store i den alder, de NFO'er

Niels Peter
*vant til små russere*

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-01-03 20:52

Hej Gitte!

Hvor er hun dog yndig

men sig mig lige.......får alle nye katte i øjeblikket - synes det vrimler
ind med tråde om nye katte *s*.

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/