Flip & Flop filmatiseres!!
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-01-03 09:33

http://us.imdb.com/Title?0314121
Ved ikke rigtig om det holder!?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-01-03 09:39

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> escribió en el
mensaje news:90gc3v0qncq61avqdccss89sahs8cjov21@4ax.com...
> http://us.imdb.com/Title?0314121
> Ved ikke rigtig om det holder!?

Flip og Flop hedder de på dansk? Jeg så en "making of", på spansk tv,
og det så ret fornuftigt ud det de har gang i. Ideen med filmen er
svjv at den skal være så tro mod tegneserien som muligt, således at
den action der er i filmen er tegnefilmsaktig, og humoren er en smule
slap-stick. De special FX jeg så, virkede ganske hæderlige. Den skal
da ses.
Med venlig hilsen
Vores udsendte medarbejder i Madrid - Lars Hoffmann

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-01-03 11:10

On Tue, 28 Jan 2003 09:39:17 +0100, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

> [...]
>da ses.
>Med venlig hilsen
>Vores udsendte medarbejder i Madrid - Lars Hoffmann

Jeg har grinet til den tegneserie mange gange, så det skal nok blive
sjovt

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jeppe Møller

Dato : 28-01-03 12:08

Jeg købte i sidste uge album 1-10 (er der mon lavet fler' end det?) i
bogkæden 'GAD'
10 stk- 100 kroner
hvis i er heldige er der stadig flere tilbage
/JeppeM

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 28-01-03 14:35

Jeppe Møller wrote:
> [...]
> bogkæden 'GAD'
> 10 stk- 100 kroner
> hvis i er heldige er der stadig flere tilbage

Jeg så iøvrigt, at der var blevet lavet en Flip & Flop - I København!
Jeg så ikke så grundigt efter, jeg havde lidt travlt, men det havde jeg da
aldrig regnet med... tegneren er jo slet ikke dansk...

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG