Se lige Vores lille missepige
Fra : ~~Wing~~

Dato : 28-01-03 07:34

Hej med jer

Her er hende som bestemmer hjemme ved os, syntes bare lige i skulle
vidunderet..

http://www.sitecenter.dk/pind/fotogalleri/

Med venlig hilsen

Petersen
http://www.sitecenter.dk/pind

Fra : Grit Wessel

Dato : 28-01-03 09:43

> Her er hende som bestemmer hjemme ved os, syntes bare lige i skulle
> vidunderet..
> http://www.sitecenter.dk/pind/fotogalleri/

Hej Petersen

Hun ser dejlig ud, og sikke et sødt "mælkeskæg" hun har

Man stopper nok aldrig med at undre sig over i hvilke mærkelig stillinger en
kat kan sove. Jeg tror aldrig, at jeg har set versionen med forbenene strakt
op over hovedet

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Pernille Scharff

Dato : 28-01-03 10:02

Hej Grit og Petersen,

> [...]
en
> kat kan sove. Jeg tror aldrig, at jeg har set versionen med forbenene

Jeg skulle hilse fra dronningen af sære sovestillinger alias Polgara og sige
at det er HELT NORMALT at ligge med forbenene strakt op over
hovedet....eller ned langs siden når man ligger på ryggen...og man sover
glimrende, tak

Sød lille stribemis for øvrigt

/Pernille

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 28-01-03 11:21

news:9CrZ9.46606> Jeg skulle hilse fra dronningen af sære sovestillinger

Ja, eller med vrangen ud:
http://www.geocities.com/gyldenk/aurohypermobil.jpg

Mvh. Else.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 29-01-03 22:35

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> news:9CrZ9.46606> Jeg skulle hilse fra dronningen af sære sovestillinger
> [...]

Jamen sådan SKAL man da ligge, i al fald i følge Jack
(http://medlem.spray.se/cutiecats/splatjack1.JPG)

Intet underligt i det

Hilsen
Lisbeth

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 29-01-03 22:50

Lisbeth Hviid Jakobsen skriver:

> Intet underligt i det

Nej vel, det er da helt normalt, ikke?
http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=38212&kode=

Hilsen Dorthe og Lækre-Kalle

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-01-03 20:55

> [...]
> at det er HELT NORMALT at ligge med forbenene strakt op over
> hovedet....eller ned langs siden når man ligger på ryggen...og man sover

Og Flamme giver Polgara HELT ret.......intet som helt mystisk i den slags
sovestillinger

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-01-03 12:11

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> writes:

> Hej med jer
>
> Her er hende som bestemmer hjemme ved os, syntes bare lige i skulle
> vidunderet..
>
> http://www.sitecenter.dk/pind/fotogalleri/

Mange tak for kigget..
En sødde striber i bor sammen med der..