Og så siger man, at katte ikke tager skade~
Fra : Helle Andersen

Dato : 28-01-03 00:35

......men jeg begynder nu at tvivle, pga. Kesto's
pludseligt opståede forkærlighed for tremmer

Jeg har sådan en tremmekurv, der er gjort fast på
min hoveddør og beregnet til at "fange" min post.

Her til aften kunne jeg høre, at Kesto legede med
sin meget irriterende grønne fugl, der pippe-lipper
på det grusomste, når han basker til dem. Men så
kom der underlige lyde, som om at der kom
post ?

Da det ikke lige var tidspunktet, jeg plejer at få
post på, og det desuden blev ved, måtte jeg jo
lige tjekke.

Og der sad Kesto oppe i postkurven og daskede
til sin fugl - alt imens han skævede uskyldigt til
mig gennem tremmerne

Og ja - jeg tog billeder. Med lidt held, vil jeg
forsøge, at få dem oploaded i løbet af i morgen,
så I kan se.

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Elisa Buchardt

Dato : 28-01-03 02:48

Ohhh ......Helle kom nu,

Han er bare lidt benådet og vild fordi han næsten blev kæreste med en
lille lækker russerpige....

Jeg skal hilse mange gange fra Sweety og sige, at hun har lært noget af
Kesto.

Gæt hvem der stjal en pose kattekys og spredte dem over hele stuen i
nat, da jeg var faldet om kuld efter vor jyske eventyr...

Prinsessen mener i øvrig, at Kesto og hans meget charmerende behårede
makker godt må komme og besøge hende snart; jeg skal også hilse fra
Sweetys mor og legeonkel, som synes, at de to herre skal holde sig væk
da transportkassen ikke lugtede som de have ønsket da vi kom hjem...

Stort knus, og vi ses om 14 dage

Elisa og Sweety

PS: jeg har virkelig ledt efter din E-mail adresse. Jeg har ellers
været på din hjemmeside nogle gange, men kunne bare ikke huske hvad den
hed...

Med venlig hilsen
Elisa Buchardt
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-01-03 23:08

"Elisa Buchardt" <elisa_buchardtKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> Han er bare lidt benådet og vild fordi han næsten blev kæreste med en
> lille lækker russerpige....

Nå ja - det kan være, at han i virkeligheden bare
forsøger at sende hende et kærestebrev

> Jeg skal hilse mange gange fra Sweety og sige, at hun har lært noget af
> Kesto.

Stakkels dig *gg*

> Gæt hvem der stjal en pose kattekys og spredte dem over hele stuen i
> nat, da jeg var faldet om kuld efter vor jyske eventyr...

For de uindviede handler det om, at Elisa lige var
oppe for at hilse på misserne efter vi havde været
i Vejle. Og stakkels Elisa stiller intetanende sig
plastikpose fra sig, hvorefter Kesto borer sin lille
fede krop ned i den og fluks stikker af i fuld galob
med en hel pose kattekys i munden. Jeg tror, at
han anede, at det nok ikke ville vække
begejstring

> Prinsessen mener i øvrig, at Kesto og hans meget charmerende behårede
> makker godt må komme og besøge hende snart;

Hun skal passe på, hvad hun ønsker sig Og
jeg må vist hellere skjule ovenstående for de to
herrer, for ellers står de bare snart og banker på
med hver deres bylt på nakken

> Stort knus, og vi ses om 14 dage

I lige måde - vi glæder os til Bagsværd, ikke ?
Husk, at klippe kløer

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Bente Jepsen

Dato : 28-01-03 06:35

> Og der sad Kesto oppe i postkurven og daskede
> til sin fugl - alt imens han skævede uskyldigt til
> mig gennem tremmerne

*LOL*

> Og ja - jeg tog billeder. Med lidt held, vil jeg
> forsøge, at få dem oploaded i løbet af i morgen,
> så I kan se.

Det glæder jeg mig til at se

Hilsen
Bente

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-01-03 22:59

Så er der billeder af den lille postmis på:
http://www.kattenet.dk/postmis.htm
Det grønne i højre hjørne blandt reklamerne, er
hans elskede pipfugl

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-01-03 23:11

"Helle Andersen" <abySLET@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der billeder af den lille postmis på:
> http://www.kattenet.dk/postmis.htm
> Det grønne i højre hjørne blandt reklamerne, er
> hans elskede pipfugl

hehe han ER altså sød. Herlige billeder. Og der må være noget med kurve. Så
snart jeg tager vaskekurven frem siger det "ZOOM" og så sidder Basil inde i
den. Og han er RAGENDE ligeglad med om der er vasketøj i den eller ej. Hvis
der er noget i den, så er det da fordi at han skal hjælpe med at lægge det
sammen, og er der ingenting i, så er det for at man kan sidde og rage ud
gennem hullerne efter alt og intet

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://medlem.jubii.dk/trekkiegraphic/ ~ 3D grafik

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-01-03 00:12

> Så er der billeder af den lille postmis på:
> http://www.kattenet.dk/postmis.htm
> Det grønne i højre hjørne blandt reklamerne, er
> [...]

Herlige billeder og Kesto er da bare dejlig!
Huskede han at få sin elskede pipfugl gravet fri at reklamerne??
Måske skulle han undersøge, om der var tilbud på flere pipsere
eller om der var gratis smagsprøver på katteguf et eller andet
sted?
Så kunne han jo sådan lidt diskret slå op på siden, så det ikke
undgik din opmærksomhed *GG*

mvh Eva

Fra : Helle Andersen

Dato : 29-01-03 00:35

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Huskede han at få sin elskede pipfugl gravet fri at reklamerne??

Jo, den kom skam op af kurven Men 10
minutter senere havde han glemt, at han havde
fisket den op og måtte hoppe derop igen for at
tjekke - indtil han kom i tanke om, at den var
reddet

> [...]
> sted?
> Så kunne han jo sådan lidt diskret slå op på siden, så det ikke

Ahem.... Altså Eva, nu ligger det ikke lige til
Kesto, at være diskret *gg*

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-01-03 01:13

> Ahem.... Altså Eva, nu ligger det ikke lige til
> Kesto, at være diskret *gg*

Nej, det med det diskrete, det ligger ganske rigtigt ikke til
aby´er!
Ferina sidder og forsøger ihærdigt at kravle ind i øregangen på
mig, for liiige at sikre sig, at hun ikke bliver overset! *SS*

Eva

Fra : Pia Thomsen

Dato : 29-01-03 12:31

Altså Helle - jeg kan da godt fortælle dig hvad han laver deroppe - du har
jo ikke tømt kurven for reklamer, så han vil da være sikker på at du får
læst dem - sæt nu der var guf på tilbud

Hilsen Pia

Fra : Kate

Dato : 29-01-03 16:10

"Helle Andersen" <abySLET@mail.dk> wrote in

> Så er der billeder af den lille postmis på:
> http://www.kattenet.dk/postmis.htm

Ja, hvad man dog ikke får ind ad døren
Skøre skid :-0

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Niels Peter

Dato : 29-01-03 18:42

> Så er der billeder af den lille postmis på:
> http://www.kattenet.dk/postmis.htm
> Det grønne i højre hjørne blandt reklamerne, er
> [...]

Har du prøvet med sådan et "Nej tak til reklamer" skilt? Så får du kun
kattene smidt ind ..

Niels Peter
--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-01-03 20:58

*lol*

Babyer kommer med storken, og katte med posten.....eller ??

Herlige billeder )

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/