Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Minolta Dynax 505si?
Fra : Kent

Dato : 27-01-03 20:24

Hej

Det er vel ikke sådan, at du ligger inde med med en dansk
manual til en Minolta Dynax 505si spejlreklekskamera, eller
evt. ved, hvor den kan downloades.

Sagen er, at jeg har et sådant kamera til salg i markedsgruppen
(er i øvrigt solgt!), og så har en mand ringet til mig for at høre,
om han vel ikke kunne låne manualen af mig, eller jeg evt.
kunne kopiere den til ham. Da jeg har solgt kameraet, kan jeg
ikke låne ham manualen, og det vil give mig uforholdsmæssigt
meget besvær at skulle til at kopiere den til ham. Kameraet
skal i øvrigt sendes til køberen i denne uge. Men jeg tilbød
ham at lede lidt efter manualen, og det har jeg så gjort, men
indtil videre uden held. Den kan ikke skaffes på Minoltas
hjemmeside.

På forhånd tak.

Vh
Kent

Fra : Anders C. Madsen

Dato : 27-01-03 23:19

I <3e358746$0$71700$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> skrev Kent:
> Hej
>
> Det er vel ikke sådan, at du ligger inde med med en dansk
> manual til en Minolta Dynax 505si spejlreklekskamera, eller
> evt. ved, hvor den kan downloades.

Jeg fandt ikke 505si, men prøv at kigge lidt rundt her - det er muligt
at amerikanerne bruger nogle lidt andre modelbetegnelser (Dynax hedder f.
eks. allesammen Maxxum).

http://www.minoltausa.com/eprise/main/MinoltaUSA/MUSAContent/CPG/CPG_
SupportCenter/CPGSupport_Manual

Anders C. Madsen
webmaster@digitalfotografen.dk

http://www.digitalfotografen.dk - mere sjov med dit digitalkamera!

Fra : Lars [8210]

Dato : 28-01-03 07:52

Kent wrote:
> [...]
men
> indtil videre uden held. Den kan ikke skaffes på Minoltas

Hej Kent

Prøv her:

http://www.geocities.com/eskoufos/fmm.html

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Kent

Dato : 28-01-03 18:32

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse

> Hej Kent
>
> Prøv her:
>
> http://www.geocities.com/eskoufos/fmm.html
>

> --
> Med venlig hilsen / Gruß
>
> Lars

Jeg fandt en manual via dit link!! Den er godt nok på engelsk, men
det må han være tilfreds med.

Jeg siger tak for hjælpen!

Vh
Kent