Vores nye kat
Fra : Dan Mortensen

Dato : 27-01-03 19:03

Hej alle sammen

Vi har læst om så mange der fortæller om når de har fået en ny kat, og lidt
om hvordan den er osv.

Så det vil vi også gøre

Vi fik i lørdags den 25 den Norske skovkatte han som vi har købt af DK
starkad

Han er Blå/hvid og hedder DK Starkad Sirius.
Sirius er en virkelig dejlig dreng.
Da han kom hjem til os i Lørdags, tog han hele huset med storm
Han var egentlig ligeglad med at vi har andre katte og han lod sig ikke slå
ud af at de knurrede og hvæsede af ham, hvis han synes de var for grove, ja
så slog han bare ud efter dem
Så vi er sikre på at han nok skal klare det

VI har billeder af ham på vores hjemmeside www.sollok.dk/katte
vi har også oprettet en profil på dk.fritid.dyr.kat under navnet Marianne
Thomsen

Hilsen Marianne og Dan
www.sollok.dk/katte
katte@sollok.dk
icq nr: 177274824

Fra : Louise Viborg

Dato : 27-01-03 19:40

Hej Marianne & Dan!
Tillykke med jeres nye dreng Han ser rigtig dejlig ud Og så er
jeg VIIIILD med han mor

Venligst, Louise

Katteri Shuno Zahra
www.shunozahra.dk

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bente Jepsen

Dato : 27-01-03 19:40

> Han er Blå/hvid og hedder DK Starkad Sirius.
> Sirius er en virkelig dejlig dreng.

Tillykke med ham. Han er rigtig flot

Hilsen
Bente

Fra : Dan Mortensen

Dato : 27-01-03 19:47

Hej Bente
Tak for det
Vi synes også selv at han er rigtig dejlig en rigtig lille charmetrold :0)
Hilsen Marianne

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e357d0f$0$24693$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 27-01-03 20:56

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Han er Blå/hvid og hedder DK Starkad Sirius.
> Sirius er en virkelig dejlig dreng.

Ja, han er da mums! Faktisk ligner han meget vores Albert, -men de har
faktisk også samme morfar

MVH Mette (der i dag har haft fire ud af fem misser til vaccination, -sikke
en udflugt!)

Fra : Dan Mortensen

Dato : 27-01-03 21:13

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, han er da mums! Faktisk ligner han meget vores Albert, -men de har
> faktisk også samme morfar

Tak, det må så være Gustav Vasa, han er vist også i en del stamtavler rundt
omkring

> MVH Mette (der i dag har haft fire ud af fem misser til
vaccination, -sikke
> en udflugt!)

Så er der sikkert stille nu

/Marianne
DK Sollok
http://www.sollok.dk/katte

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 27-01-03 21:59

> Tak, det må så være Gustav Vasa, han er vist også i en del stamtavler
rundt
> omkring

Ja, det er det nemlig, og han har vist en del at stå til regnskab for
. -Af gode ting forstås! Vi har også Alberts mor, Embla, som jo er datter
af Gustav Vasa, og hun er bare umanerlig dejlig, meget kærlig men ikke sådan
at løbe om hjørner med!

> vaccination, -sikke
>
> Så er der sikkert stille nu

Ja, nu er der, men det var der godt nok ikke for en time siden

MVH Mette (der har nye billeder af Albert og Emse i fotoalbummet på
www.svangut.dk)

Fra : Grit Wessel

Dato : 28-01-03 09:47

> [...]
datter
> af Gustav Vasa, og hun er bare umanerlig dejlig, meget kærlig men ikke

Jamen, så vil jeg da også være med. Jeg har nemlig også familie.

Alberts far er morfar til Iphi - og så er det i øvrigt ham, der fik mig
overbevist om, at det skulle være skovkatte.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Majer

Dato : 28-01-03 19:07

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

Tillykke med den nye mis!

> Tak, det må så være Gustav Vasa, han er vist også i en del stamtavler
rundt
> omkring

Vi har også en tøs som er i familie med jeres nye dreng, men det er på
faderens side. Starkad's Dianthus er nemlig bror til Creamy's (Cruz Bully
Babe) mormor Så velkommen i familien!!

Mange hilsner fra
--
Majer

http://www.majer.dk
(Nu med helt nyt design)

Fra : Dan Mortensen

Dato : 28-01-03 20:17

"Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vi har også en tøs som er i familie med jeres nye dreng, men det er på
> faderens side. Starkad's Dianthus er nemlig bror til Creamy's (Cruz Bully

Hejsa Majer
Tak for det
det er vel nok nogle søde katte du har, har lige været på din hjemmeside for
at se billeder

Hilsen Marianne

Fra : Kate

Dato : 29-01-03 16:08

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> wrote in

> Han er Blå/hvid og hedder DK Starkad Sirius.

Tillykke med familieforøgelsen.
Jeg syntes nok jeg kunne huske at der var en Starkad, kunne bare ikke
huske hvem for Grit kom på banen, men Sirius' far har da mange "på
samvittigheden"

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Trine Piltoft

Dato : 29-01-03 20:59

Tillykke med Sirius - han er vel nok sød at se på )

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Dan Mortensen

Dato : 29-01-03 21:24

Hej Trine
Tak skal du have
han er også rigtig dejlig og han er faldet rigtig godt til her og trives
rigtig godt med de andre katte vi har så det er dejligt

Hilsen Marianne