Link der selv åbner både hoved- og underra~
Fra : Søren Rohde

Dato : 27-01-03 14:58

Hej alle,

Jeg har lavet en rammeside hvor primære sider kører i en ramme, og så en
liste med underlinks skifter sammen med de primære sider. Inde i rammen er
endnu en ramme hvor selve sidens indhold vises. Det fungerer som det skal,
men jeg kunne godt tænke mig at jeg kan linke fra en underside i f.eks.
hovedside A til en underside under hovedside B.

Altså: Når man er på f.eks. side 8 under B skal den ønskede side 3 ikke bare
vises i B, men der skal skiftes til A, hvor side 3 hører hjemme. Jeg kan
godt lave det så der skiftes til A, men så vises jo bare den side der ligger
først - altså A 1 istedet for A 3. Linket skal altså først bede hovedrammen
skifte til A, og derefter vise en anden underside end den normale under A.

Håber nogen forstår.....

Siden er lavet i FP (xp) og jeg er ikke en haj til HTML eller andet - men
prøv alligevel.

På forhånd tak for hjælp!

--
Mvh. Søren Rohde

Tjek vores hjemmeside for køb og salg:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Camilla Scharff

Dato : 27-01-03 15:41

"Søren Rohde" <fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk> skrev...
SNIP
> Håber nogen forstår.....

Så vidt jeg forstår, så vil du gerne have åbnet 2 frames i et klik...
Det kan du se "opskriften" på her:
http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater

Mvh. Camilla