Hjælp til nokia 3210
Fra : Kristoffer Nielsen

Dato : 10-03-01 17:45

Hej NG

Når jeg sætter datakablet mellem telefonen og computeren virker det ikke.

Med nokiatool.exe siger den Unable to read PHONE TYPE

Og med Nokall.exe siger den M-bus error, Check Cables and Phone Power ! 1

Er det mit datakabel der ikke virker eller hvad er det jeg gør forkert?

Venligst
Kristoffer

Fra : Møgelmose

Dato : 11-03-01 14:20

Hvad for en nokiatool er det den til at f.eks unlocke 5.26 (build 034)???

>Og med Nokall.exe siger den M-bus error, Check Cables and Phone Power ! 1

Nokall er ikke det mest stabile program jeg kender...

>Er det mit datakabel der ikke virker eller hvad er det jeg gør forkert?

Har du chekket com-porten og er du sikke på at det er en gyldig com-port med
henhold til drivere osv.
Har du prøvet logomanager det er et meget stabilt program...
Eller hvad med nokia Data Suite der er patchet til 3210 det burde jo virke
når det er nokia selv der har udviklet det....

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm