C#
Fra : Sune Seeger

Dato : 27-01-03 11:28

Hej NG

Jeg er er interesseret i at vide om denne nyhedsgruppe kun omhandler C og
C++. eller om den også omhandler C#.

MVH Sune

Fra : Morten F. Hansen

Dato : 27-01-03 12:36

> Jeg er er interesseret i at vide om denne nyhedsgruppe kun omhandler C og
> C++. eller om den også omhandler C#.

Den omhandler ikke C#. Brug evt. http://www.usenet.dk til at se hvad de forskellige
dk-grupper omhandler. Jeg ville sprøge om C# i dk.edb.programmering.dotnet.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 27-01-03 13:04

On Mon, 27 Jan 2003 11:27:41 +0100, Sune Seeger wrote:

>Hej NG
>
>Jeg er er interesseret i at vide om denne nyhedsgruppe kun omhandler C og
>C++. eller om den også omhandler C#.

Kun C/C++

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
640K ought to be enough for anybody. - Bill Gates, 1981