kattegrus
Fra : Kari Eiffert

Dato : 27-01-03 10:18

Hej allesammen!

Jeg kommer lige fra dyrehandleren med en masse missemad. Vi vil til at
skifte over til Royal Canin Hair and Skin, så det næste stykke tid får de
halvt Kitten og så Hair and skin.
Nå men nu til det egentlige spørgsmål. Inden jeg gik ud af dyrehandleren fik
jeg stukket en reklame i hånden, og da jeg altid er åben for noget nyt tog
jeg da gerne imod den. Det er for noget nyt og "unikt" som de selv skriver,
men er der nogen der har prøvet det eller kender noget til det?

MVH Kari

Fra : Kari Eiffert

Dato : 27-01-03 10:21

Hvis der er nogen der gerne vil læse om det kan det gøres på denne side
http://www.draynecs-catlitter.com/catokay/catokay_dk.html

Fra : sanne

Dato : 27-01-03 11:10

Efter beskrivelsen minder det lidt om Fresh'N Easy som min kat og jeg
holder af :) Har købt det hos Avifauna
http://avifauna.dk/shop/index1.htm

Vi havde ellers prøvet med Evercleen men kunne slet ikke holde lugten
af kat ud - det her er bedre selvom jeg ikke synes det holder en måned
men 2 uger går fint med en kat og en pose grus.

Hilsen
Susanne

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 27-01-03 10:58

> Hvis der er nogen der gerne vil læse om det kan det gøres på denne side
> http://www.draynecs-catlitter.com/catokay/catokay dk.html

De får da godt nok lige lovet nogle ting... Hvis det bare er halvvejs
sandt, er det vel nærmest en revolution :) Hvad koster sådan en æske med
1.5 kilo?

Carsten Sørensen

Fra : Kari Eiffert

Dato : 27-01-03 11:01

"Carsten Sørensen" <surfsmurfKATTE@BAKKErift.dk> wrote in message

> De får da godt nok lige lovet nogle ting... Hvis det bare er halvvejs
> sandt, er det vel nærmest en revolution :) Hvad koster sådan en æske med
> 1.5 kilo?
>

> Carsten Sørensen

Jeg fik desværre ikke set hvad den kostede. Men når jeg læser det
forestiller jeg mig min to tøser stå og grave i vat. "strålende hvidt og
dejligt blødt for kattepoter"
Men jeg kan da finde ud af det. Det kræver bare lige en tur til
dyrehandleren.

Kari

Fra : Kari Eiffert

Dato : 31-01-03 19:36

> [...]
>
> De får da godt nok lige lovet nogle ting... Hvis det bare er halvvejs
> sandt, er det vel nærmest en revolution :) Hvad koster sådan en æske med

En æske koster 99 kr. Så jeg holder mig bare til det jeg bruger nu. Hvis jeg
har 3 katte bliver det vidst lidt halvdyrt i længden.

Kari

Fra : "Carsten Sørensen"

Dato : 31-01-03 19:55

On Fri, 31 Jan 2003 19:36:10 +0100, Kari Eiffert wrote:
> En æske koster 99 kr. Så jeg holder mig bare til det jeg bruger nu.
> Hvis jeg har 3 katte bliver det vidst lidt halvdyrt i længden.

Hmm ja hvis sådan en æske skal holde en måned til én kat, skal du vel
bruge 3 om måneden. Jeg tror også jeg holder mig til det gamle grus
:) Selv om det lyder smart.

Carsten