Password liste - hvor?
Fra : Janhp

Dato : 26-01-03 19:10

Hej!

Hvor (i reg.-databasen) findes password listen, der indeholder passwords
fra bla. Outlook? Eller findes den som 'alm'- fil i et dir?

Tidligere hed den *.pwl (* = bruger navn)

...hygge!'
...Jan

Fra : Leony

Dato : 27-01-03 12:58

"Janhp" <janhp@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor (i reg.-databasen) findes password listen, der indeholder
> passwords fra bla. Outlook? Eller findes den som 'alm'- fil i et dir?
> Tidligere hed den *.pwl (* = bruger navn)

Går ud fra at du bruger XP eller lignende.
Af sikkerhedsmæssige årsager kan man ikke få adgang til passwords i
disse OS'er. Filerne ligger der (ved ikke lige hvad de hedder), men de
er krypteret osv (ttbomk).
Hvis man havde let adgang til dem, var der ikke rigtig grund til at have
passwords

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Janhp

Dato : 27-01-03 14:10

<klip>
> [...]
> er krypteret osv (ttbomk).
> Hvis man havde let adgang til dem, var der ikke rigtig grund til at have
<klip>

Hej Leony..

Det er fordi jeg vil se om filen evt. er låst, så man ikke kan gemme i den.
Se andet indlæg: Outlook XP - Network Password

...hygge!
...Jan

Fra : Leony

Dato : 28-01-03 12:19

> Det er fordi jeg vil se om filen evt. er låst, så man ikke kan gemme
> i den. Se andet indlæg: Outlook XP - Network Password

Jeg tror det er usandsynligt den er låst.

Går ud fra at du med "men selvom jeg svare'Ja' i "save the password in
the password list"", mener at du sætter et hak ud for "save the
assword".

Prøv at spørge i gruppen der omhandler Office, her sidder der sikkert
nogle brugere af Outlook, som måske har haft et lignende problem eller
bare ved hvad der skal gøre.