Hvordan sender man til alle i ?????
Fra : jan larsen

Dato : 26-01-03 11:41

Hej.

Er der nogle der ved hvordan og om det overhovedet kan lade sig gøre at
sende til alle mail adresser i et bestemt postnummer.

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 26-01-03 11:45

jan larsen wrote:
> Er der nogle der ved hvordan og om det overhovedet kan lade sig gøre
> at sende til alle mail adresser i et bestemt postnummer.

Det finder du forhåbentligt *aldrig* nogensinde ud af at gøre!!!

Medmindre, naturligvis, at samtlige modtagere har sagt at de ønsker at
modtage din(e) email(s) !

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Brian Schelde

Dato : 06-02-03 11:42

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote in message
> Det finder du forhåbentligt *aldrig* nogensinde ud af at gøre!!!
Mon ikke han mener dem som er i hans adressebog?

Fra : Stefan Holm

Dato : 26-01-03 12:43

"jan larsen" <jala@post2.tele.dk> writes:

> Er der nogle der ved hvordan og om det overhovedet kan lade sig gøre at
> sende til alle mail adresser i et bestemt postnummer.

Let nok. Du skal bare have en liste over dem. Hvorfor?

--
"There's never a flamethrower handy when you need it."