Bluetooth og mobiltelefoner...
Fra : Jean

Dato : 25-01-03 19:04

Hej NG!

Jeg har et nyere bundkort fra MSI:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264797959

Og med den fulgte noget kaldet Bluetooth, jeg ved ikke rigtigt hvad det
er... men har hørt noget om, at det kan bruges sammen med mobiltelefoner...
nogen der har erfaringer med det?

På forhånd tak!

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 25-01-03 22:54

ask@me.dk writes:
> [...]
>
>Og med den fulgte noget kaldet Bluetooth, jeg ved ikke rigtigt hvad det
>er... men har hørt noget om, at det kan bruges sammen med

Bluetooth er en trådløs teknologi, der gør, at du kan kommunikere mellem
forskellige enheder trådløst.

Et eksempel er, at man kan gå på nettet fra en bærbar via en mobiltelefon,
hvis begge enheder har Bluetooth indbygget.

Såfremt du har en mobiltelefon med Bluetooth vil du fx. kunne synkronisere
din telefonbog med kontakterne i Outlook.

På trods af, at rækkevidden ikke er særlig stor og båndbredden er ganske
lille,så kan man også lave et trådløst netværk via bluetooth, og fx.
derved få sin lommecomputer med indbygget Bluetooth på nettet med den
stationære som router.

Det korte af det lange: Bluetooth er en trådløs teknologi, der kan skabe
forbindelse mellem to enheder. Du har altså ikke meget at bruge dit
MSI-M/B til, hvis du ikke har enten en PDA eller en mobiltelefon eller en
anden computer med Bluetooth indbygget.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Tom

Dato : 25-01-03 23:33

> [...]
> lille,så kan man også lave et trådløst netværk via bluetooth, og fx.
> derved få sin lommecomputer med indbygget Bluetooth på nettet med den

Jeg synes egentlig rækkevidden er bedre end det bluetooth bliver solgt som.
Mit bluetooth virker på alle 3 etager i huset og gennem vægge og lofter så
det er egentlig meget fint.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 25-01-03 23:26

"Jean" <ask@me.dk> wrote

> Og med den fulgte noget kaldet Bluetooth, jeg ved ikke rigtigt hvad det
> er... men har hørt noget om, at det kan bruges sammen med
mobiltelefoner...
> nogen der har erfaringer med det?

Der findes printere med Bluetooth...så du kan sende ting til
print...trådløst.

--
Mvh Henrik.

Fra : ct

Dato : 26-01-03 18:17

Jeg har MSI bundkort og T68i - virker perfekt!