wap?
Fra : rhizome

Dato : 25-01-03 17:18

Hvordan med WAP - afhænger det af teleselskab eller internet-udbyder?
Understøttes WAP af hhv stofanet eller telmore?
/dennis

"Jeg har længtes mod Skibskatastrofer
Og mod Hærværk og pludselig Død."
- Tom Kristensen

http://home1.stofanet.dk/ausfahrt-design

Fra : Fischer

Dato : 25-01-03 18:42

> Hvordan med WAP - afhænger det af teleselskab eller internet-udbyder?

Teleselskab.

> Understøttes WAP af hhv stofanet eller telmore?

Ja, med Telmore skal du blot bruge TDC's indstillinger.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : DosMo

Dato : 26-01-03 09:38

On Sat, 25 Jan 2003 18:41:53 +0100, "Fischer" <express2003@get2net.dk>
wrote:

>Teleselskab.

>Ja, med Telmore skal du blot bruge TDC's indstillinger.
>
>*Fischer
>OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Kan man ikke få opsætningen via SMS på en eller anden måde?

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 28-01-03 14:43

DosMo <dosmo39@hotmail.com> lagde en arm i

> Kan man ikke få opsætningen via SMS på en eller anden måde?

Jo, på:
http://www.tdcmobil.dk/u_22088.htm

--
Rune D. Jørgensen

Fra : rhizome

Dato : 26-01-03 11:26

"Fischer" <express2003@get2net.dk> skrev i en meddelelse

<snip>
> Ja, med Telmore skal du blot bruge TDC's indstillinger.
<snip>

Som er?

/dennis

Fra : Erling Simonsen

Dato : 26-01-03 11:47

rhizome wrote:
> "Fischer" <express2003@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> <snip>

> <snip>
>
> Som er?
>
> /dennis

Se nedenstående:
TELMORE er serviceprovider på TDC's net, og du kan derfor benytte TDC's
WAP indstillinger.

Opkaldsnummer: +45 4039 0909
I.P.: 194.182.251.015
Brugernavn: tdk
Password: waptdk
Opkaldstype: ISDN
Startside: http://wap.tdcmobil.dk

m.v.h.
Erling Simonsen, Hammerum
www.qsl.net/oz1eee

Fra : rhizome

Dato : 26-01-03 12:40

Jeps - det funger, men hvorledes med mail?
/dennis

Fra : Fischer

Dato : 26-01-03 14:36

> Jeps - det funger, men hvorledes med mail?

Man kan kun se sin mail via wap hvis ens mail-udbyder har lavet en wap-mail
side. Som f.eks. TDC har lavet (TDConline tidl. Opasia).

Du kan ikke checke en alm. POP3 mailkonto via et wap-opkald.

Fra : rhizome

Dato : 27-01-03 09:35

> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Hvordan så med at sende mail - fungerer det heller ikke?
/dennis

Fra : Fischer

Dato : 27-01-03 09:49

> Hvordan så med at sende mail - fungerer det heller ikke?

Nej, ikke via SMTP.