Har din mail-provider en smtp? Hvis du kan bruge en smtp fra din mailserver,
er du næsten sikker på at slippe af med problemet.
Niels
"Ulrik Chr." <usenet@uac.dk> skrev i en meddelelse
news:3e328720$0$210$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Håber nogen af jer kan hjælpe mig.
>
> Jeg har mit eget domæne hos firmaet Wannafind, og er egentlig godt
tilfreds
> med det.
>
> Men der er en del som får fejl, når de vil sende til min email under mit
> domæne.
>
> Fejlmelding er nederst i dette indlæg.
>
> Men det er ikke alle, der får denne melding - kun nogen, og så vidt jeg
har
> erfaret, sender alle dem med problem fra en TDC-mail.
>
> Hvad betyder fejlmeldingen, og hvad kan jeg gøre ved det - det er jo træls
> at ikke alle kan skrive til mig hvis de ønsker det.
>
> For mig ser det ud som om mit domæne er i et eller andet filter hos TDC ?
>
> Fejlmelding:
> ----------
> Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne blev afvist af
> serveren. Den afviste e-mail-adresse var 'uddannelse@uac.dk'. Emne 'Test',
> Konto: 'Newmail', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server:
> '554 <uddannelse@uac.dk>: Recipient address rejected: Relay access
denied',
> Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 554, Fejlnummer: 0x800CCC79
> ----------
>
> --
> Ulrik Chr.
> usenet@uac.dk
>
www.uac.dk
> ICQ: 24872480
>
>