Titel søges - Gamle kvinder der slår ihjel
Fra : Rikke & Brian

Dato : 25-01-03 09:29

Hej

Min kæreste og jeg kom til at snakke om en gammel film (måske serie). Vi
mener den var i sort/hvid med to gamle "søde" tanter, som man tilsidst fandt
ud af slog mænd ihjel. Måske noget med at ligene lå begravet i kælderen. Om
det var en komedie, gyser eller en slags kriminalhistorie kan vi ikke huske.
Nogen der kan hjælpe udfra de sparsomme oplysninger. Den har været vist på
DR1.

Mvh. Brian

Fra : Mads Th. Pedersen

Dato : 25-01-03 09:36

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3e324b0a$0$24685$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
fandt
> ud af slog mænd ihjel. Måske noget med at ligene lå begravet i kælderen.

Mon ikke det er "Arsenik og gamle kniplinger"? De søde tanter inviterede
enlige gamle mænd på besøg - og slog dem ihjel med arsenik (i teen såvidt
jeg husker), fordi de syntes at det var synd for mændene at de skulle være
alene
Mvh Mads

Fra : Heinz

Dato : 25-01-03 09:39

> [...]
huske.
> Nogen der kan hjælpe udfra de sparsomme oplysninger. Den har været vist på

Arsenik og gamle kniplinger hedder den på dansk.
Original titel er Arsenic and old lace http://us.imdb.com/Title?0036613

Heinz

Fra : Rikke & Brian

Dato : 25-01-03 10:29

"Heinz" <tomatoking@thebottle.com> skrev i en meddelelse

> Arsenik og gamle kniplinger hedder den på dansk.
> Original titel er Arsenic and old lace http://us.imdb.com/Title?0036613

Jep lige præcis, takker.