Frontpage for begyndere
Fra : Jesper Haugaard Mads~

Dato : 04-01-01 13:24

Hejsa

Er der nogen der ved hvor man kan finde en manual eller lignende, som kan
hjælpe mig med at komme igang med Frontpage 2000 eller Frontpage Express ??

På forhånd tak.

Jesper

Fra : Steen Christensen

Dato : 04-01-01 16:19

Jesper Haugaard Madsen wrote in article <931q10$a57$1@news.inet.tele.dk>
:
> Hejsa
>
> Er der nogen der ved hvor man kan finde en manual eller lignende, som kan
> hjælpe mig med at komme igang med Frontpage 2000 eller Frontpage Express ??

Prøv at kigge efter nogle af de små 48 kr's hæfter fra IDG forlag. Du
kan købe dem i velasorterede kiosker, f.eks. hos DSB. De plejer at være
udmærkede som begynderhjælp. Der er blandt andet et der hedder
"Frontpage 2000 på 10 min".

--
/SC
En glad bruger af Microplanet Gravity

Få luft under vingerne på www.f-f-f.dk

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 04-01-01 16:21

Du kan købe dem i O B S i Hillerød butikker ( eller andre byer ) det har jeg
købt mine.

Fra : Reidun Grønstøl

Dato : 04-01-01 23:53

Her kan du laste ned en lærebok på engelsk,gratis
http://www.trainingtools.com/
Reidun

Fra : arne h. wilstrup

Dato : 05-01-01 17:28

> [...]
> hjælpe mig med at komme igang med Frontpage 2000 eller Frontpage Express

Der er netop udgivet et hæfte om FrontPage express fra IDG - ligesom
FrontPage 2000 findes i flere hæfter. Endelig er der også FrontPage 2000 som
kursushæfte til PC-kørekortet og jeg kender til hele to danske bøger om
FrontPage 2000 - henholdsvis FrontPage 2000 step-by -step og FrontPage på et
øjeblik.

Når du skriver FrontPage 2000 eller FrontPage express indeholder FP2000 på
et øjeblik så vidt jeg husker også noget om FP Express, men jeg forstår ikke
helt om du faktisk har indkøbt FP 2000 - FPE har du jo i kraft af din MSIE
Browser, hvis du har installeret det.

--
ahw

Fra : Jesper Haugaard Mads~