/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Opsagt af Tiscali
Fra : Bjarne Pedersen


Dato : 25-01-03 00:38

Hej

Jeg er har d.d. modtaget en mail fra Tiscali hvori mit ADSL er blevet
opsagt pr. 28/2. De skriver at det er pga. omlægning. Omlægning!, gad
vide hvad pokker de mener med det??

Jeg ville bare lige høre om der var andre der også er blevet opsagt
pga. omlægning eller om der ligger noget andet bag som de ikke vil ud
med.

Jeg har lavet en cut&paste af emailen, så kan i læse den eller lade
vær'


"
Kære Tiscali kunde.

Du har modtaget et anbefalet brev fra Tiscali dateret den 24. januar
2003 vedrørende opsigelse af din ADSL-forbindelse. For en god ordens
skyld modtager du nu samme meddelelse som i det anbefalede brev pr.
e-mail.

Tiscali er i øjeblikket i gang med at optimere ADSL-netværket i
bestræbelserne på at tilgodese så mange af vores kunder som
overhovedet muligt. Det betyder desværre også, at enkelte af vores
kunder vil blive berørt således, at vi ikke længere kan tilbyde en
ADSL-forbindelse, der iblandt til din bopæl.

Det er med beklagelse, at vi opsiger dit kundeforhold til Tiscali
jævnfør Tiscalis betingelser med 30 dages varsel til ophør pr. 28.
februar 2003.. Efter denne dato vil din ADSL-forbindelse ikke længere
fungere.

Bestil en ny ADSL-forbindelse hos TDC

Tiscali er ked af at vi mister dig som ADSL-kunde. Vi vil derfor
tilbyde dig gratis oprettelse på en ny ADSL-forbindelse (TDC Internet
Bredbånd
Professionel) hos TDC ved bestilling inden den 31. marts 2003.

Ring til Anne-Dorte Correl Hoven Tel: 5121 6217 / 3552 6355 hos TDC
eller mail
til: adch@tdcinternet.dk for at høre mere om priser og
abonnementsbetingelser.

For meget indbetalt ADSL for 1. kvartal 2003 Du vil naturligvis
modtage en slutafregning hurtigst muligt svarende til det du har
indbetalt for marts måned 2003.

Returnering af modem / router
Du vil efter d. 28 februar 2003 modtage vejledning for returnering af
Tiscalis ADSL-udstyr.

Spørgsmål
Har du nogle spørgsmål vedrørende indholdet i dette brev, så kontakt
vores kundeservice på telefon 3814 7020 dagligt mellem kl. 09.00 -
17.00.

Endnu engang beklager vi situationen og håber du har forståelse
herfor.

Med venlig hilsen
Tiscali A/S
"

 
 
Michael Andreasen (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Michael Andreasen


Dato : 25-01-03 00:46

"Bjarne Pedersen" <bp@maximuss.dk> wrote in message
news:217e9216.0301241538.6753b416@posting.google.com...
> Jeg er har d.d. modtaget en mail fra Tiscali hvori mit ADSL er blevet
> opsagt pr. 28/2. De skriver at det er pga. omlægning. Omlægning!, gad
> vide hvad pokker de mener med det??

Av :( Uanset hvad årsagen har måttet være, så synes jeg det er et lillebitte
plus at de har lavet en specialaftale med TDC (som iøvrigt kører perfekt
imo)

surt show...

Mvh
Michael



rea721 (25-01-2003)
Kommentar
Fra : rea721


Dato : 25-01-03 01:30

Bjarne Pedersen wrote:

> Jeg ville bare lige høre om der var andre der også er blevet opsagt
> pga. omlægning eller om der ligger noget andet bag som de ikke vil ud
> med.

Æv, surt. Men jeg tror ikke der ligger noget "bag".... de er simpelthen ved
at indskrænke på centraler med få brugerer (tror jeg) og alt andet lige
syntes jeg det er fin service at de tilbyder at betale oprettelsen hos TDC.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.


Jens (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 25-01-03 02:25

"Bjarne Pedersen" <bp@maximuss.dk> skrev i en meddelelse
news:217e9216.0301241538.6753b416@posting.google.com...
>
> Tiscali er i øjeblikket i gang med at optimere ADSL-netværket i
> bestræbelserne på at tilgodese så mange af vores kunder som
> overhovedet muligt.

Yeah right! Så er det måske derfor min ADSL fra Tiscali ikke virker, og
ikke har gjort det siden juleaften ?

> Det betyder desværre også, at enkelte af vores
> kunder vil blive berørt således, at vi ikke længere kan tilbyde en
> ADSL-forbindelse, der iblandt til din bopæl.

De har vist lidt ondt i økonomien.....
Nu kunne man så få en del "sjove" tanker om fremtiden hos Tiscali.
Gu' ved om de er ved at afhænde biksen i DK. Flere andre udbydere har jo
proklameret at de ikke kan tjene penge på ADSL i DK. Hvis de ikke kan,
hvorfor skulle Tiscali så kunne ?

> Bestil en ny ADSL-forbindelse hos TDC

Meget positivt, det var ikke lige det jeg havde forventet af Tiscali.....

> Tiscali er ked af at vi mister dig som ADSL-kunde. Vi vil derfor
> tilbyde dig gratis oprettelse på en ny ADSL-forbindelse (TDC Internet
> Bredbånd
> Professionel) hos TDC ved bestilling inden den 31. marts 2003.

Gu' ved om Tiscali får provision hos TDC, sådan at omkostninger
(oprettelse) går lige op med den provision de modtager ?

> For meget indbetalt ADSL for 1. kvartal 2003 Du vil naturligvis
> modtage en slutafregning hurtigst muligt svarende til det du har
> indbetalt for marts måned 2003.

Det vil jeg se før jeg tror det. Sørg for at have dokumentation iorden på
at du har indsendt udstyr, betalt alle regninger osv. Tiscali er kendt for
>ikke< at have styr på bogholderiet....

Jens



Theis M. Mønsted (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Theis M. Mønsted


Dato : 25-01-03 11:51

"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> wrote in message
news:3e31e758$1@news.wineasy.se...
> "Bjarne Pedersen" <bp@maximuss.dk> skrev i en meddelelse
> news:217e9216.0301241538.6753b416@posting.google.com...

> Yeah right! Så er det måske derfor min ADSL fra Tiscali ikke virker, og
> ikke har gjort det siden juleaften ?

Næppe.

> De har vist lidt ondt i økonomien.....
> Nu kunne man så få en del "sjove" tanker om fremtiden hos Tiscali.

Eller også har man måske redefineret sine prioriteter
Der er næppe sund økonomi i at have dyrt udstyr stående
et sted hvor der kun er relativt få kunder tilknyttet.

> Gu' ved om Tiscali får provision hos TDC, sådan at omkostninger
> (oprettelse) går lige op med den provision de modtager ?

Næppe.

--
Mvh.
Theis M. Mønsted



Jens (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 25-01-03 15:17

"Theis M. Mønsted" <inthenews@tmm.dk> skrev i en meddelelse
news:IZtY9.44668$Hl6.5351504@news010.worldonline.dk...
>
> > Gu' ved om Tiscali får provision hos TDC, sådan at omkostninger
> > (oprettelse) går lige op med den provision de modtager ?
>
> Næppe.

Nå, det får vi på min arbejdsplads eftersom vi er TDC partner......
Det ville da være dumt af Tiscali ikke at gøre det samme!

Jens



Dennis Pedersen (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 25-01-03 15:53


"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> wrote in message
news:3e329c53$1@news.wineasy.se...
> "Theis M. Mønsted" <inthenews@tmm.dk> skrev i en meddelelse
> news:IZtY9.44668$Hl6.5351504@news010.worldonline.dk...
> >
> > > Gu' ved om Tiscali får provision hos TDC, sådan at omkostninger
> > > (oprettelse) går lige op med den provision de modtager ?
> >
> > Næppe.
>
> Nå, det får vi på min arbejdsplads eftersom vi er TDC partner......
> Det ville da være dumt af Tiscali ikke at gøre det samme!

....og specielt når de serverer kunderne på et sølvfad.
Der må vel være en grund til de ikke nævner f.eks CyberCity?


/Dennis



Michael Bruun (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Michael Bruun


Dato : 25-01-03 16:19


"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message
news:3e32a4bc$0$10987$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Der må vel være en grund til de ikke nævner f.eks
> CyberCity?

Når TDC Internet nævnes, er det fordi det er dem, som Tiscali har indgået en
aftale med, som giver kunderne gratis oprettelse.

Michael




TBC (25-01-2003)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 25-01-03 04:08

"Bjarne Pedersen" <bp@maximuss.dk> skrev i en meddelelse
news:217e9216.0301241538.6753b416@posting.google.com...

> Bestil en ny ADSL-forbindelse hos TDC
>
> Tiscali er ked af at vi mister dig som ADSL-kunde. Vi vil derfor
> tilbyde dig gratis oprettelse på en ny ADSL-forbindelse (TDC Internet
> Bredbånd
> Professionel) hos TDC ved bestilling inden den 31. marts 2003.
>
> Ring til Anne-Dorte Correl Hoven Tel: 5121 6217 / 3552 6355 hos TDC
> eller mail
> til: adch@tdcinternet.dk for at høre mere om priser og
> abonnementsbetingelser.

Avs !!! Man må da håbe at det også inkluderer BoomTown ADSL. Der er en del
for hvem det IKKE ville blive en glædelig overflytning udfra et øknonomisk
perspektiv. F.eks hvis man som mig der har 512/512 hos Tiscali og skal over
og have 512/512 hos TDC. Så skulle jeg faktisk af med hele 214 kr (erhverv)
eller 181 kr (privat) mere om måneden end jeg betaler nu. (Jeg tvinges til
enten fasnet telefon eller bærelinje afgift + at båndbredden er dyrere)

Jeg håber da for de ramte at man også kan få BoomTown ADSL med løsningen, og
at man afligevel har og skal have fastntelefon. For så er der måske lige
frem i bedste tilfælde 55 kr at spare om måneden med 512/512, fremfor at man
tvinges til et produkt der i værste fald er godt 200 kr dyrere om måneden
som det ville være for mig med TDC.

TBC



Dennis Pedersen (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 25-01-03 11:19


"Bjarne Pedersen" <bp@maximuss.dk> wrote in message
news:217e9216.0301241538.6753b416@posting.google.com...
> Hej
>
> Jeg er har d.d. modtaget en mail fra Tiscali hvori mit ADSL er blevet
> opsagt pr. 28/2. De skriver at det er pga. omlægning. Omlægning!, gad
> vide hvad pokker de mener med det??
>
> Jeg ville bare lige høre om der var andre der også er blevet opsagt
> pga. omlægning eller om der ligger noget andet bag som de ikke vil ud
> med.

Det lyder suspekt.
Bor du i en lille by ude hvor kragerne vender eller?
Det kan være de har indset at der ikke er penge at hente i småbyerne :)


/Dennis



Bjarne Pedersen (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Bjarne Pedersen


Dato : 25-01-03 21:40

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message news:<3e3264e1$0$11004$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> "Bjarne Pedersen" <bp@maximuss.dk> wrote in message
> news:217e9216.0301241538.6753b416@posting.google.com...
> > Hej
> >
> > Jeg er har d.d. modtaget en mail fra Tiscali hvori mit ADSL er blevet
> > opsagt pr. 28/2. De skriver at det er pga. omlægning. Omlægning!, gad
> > vide hvad pokker de mener med det??
> >
> > Jeg ville bare lige høre om der var andre der også er blevet opsagt
> > pga. omlægning eller om der ligger noget andet bag som de ikke vil ud
> > med.
>
> Det lyder suspekt.
> Bor du i en lille by ude hvor kragerne vender eller?
> Det kan være de har indset at der ikke er penge at hente i småbyerne :)
>
>
> /Dennis

Jeg bor i Odense, så det vil jeg ikke ligefrem kalde at bo i en lille
by ude på landet. Godt nok er det den nordlige del, meeeen.

Bortset fra det så har jeg tjekket deres tlf-sjov, i ved der hvor man
kan se om man kan få ADSL og nope, det kan man ikke mere og det gælder
en ret stor del af Odense N


Bjarne

Jens (27-01-2003)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 27-01-03 02:27

"Bjarne Pedersen" <bp@maximuss.dk> skrev i en meddelelse
news:217e9216.0301251240.786d29c1@posting.google.com...
>
> Jeg bor i Odense, så det vil jeg ikke ligefrem kalde at bo i en lille
> by ude på landet. Godt nok er det den nordlige del, meeeen.
>
> Bortset fra det så har jeg tjekket deres tlf-sjov, i ved der hvor man
> kan se om man kan få ADSL og nope, det kan man ikke mere og det gælder
> en ret stor del af Odense N

Har du undersøgt om du kan få http://www.nal-net.dk ?

Jens

(Som selv er på NAL-NET.DK med 2,5 Mbit/s down og 512 Kbit/s up for kr.
199,- pr. måned.)



TBC (27-01-2003)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 27-01-03 06:28

"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3e348997$1@news.wineasy.se...

> (Som selv er på NAL-NET.DK med 2,5 Mbit/s down og 512 Kbit/s up for kr.
> 199,- pr. måned.)

Grrrr ! ....Hvem der boede uden for Oncable's store dækningsområde. De er
snart den eneste eneste kabelTV udbyder der ikke tilbyder en ordentlig kabel
modem løsning hvad angår pris og hastighed.

Oncable's 2048/512 løsning koster 799,- kr/md ....Det er ADSL pris !!! ...og
ikke som mange konkurenters kabel modem priser. Til den pris du betaler
(199.- kr) ville man med Oncable lande på en hastighedsbegrænsning omkring
latterlige 128/64 (hvis den havde eksisteret). En 64/64 ( !! ? !!)
forbindelse koster ihvertfald 149 kr. 256/64 (...ja 64 ??? !!) koster 229
Kr.

Hvad værre er at jeg af min ejerforening tvinges til at betale for deres TV
udbud som koster det svedige, selvom jeg har motorstyret parabol med pænt
over 30-40 gange så mange *gratis* TV kanaler og det i bedre teknisk
kvalitet end jeg kan modtage med- og tvinges til at betale til Oncable's
fuldpakke.

(og der ud over er der adgang til betalings kanaler af langt større både
kvalitet og kvantitet som f.eks http://www1.sky.com/skydigital_packages/
....se f.eks [P-1] pakken som er billigere end Oncable's fuldpakke. Har man
ingen engelske kontakter må man dog "nøjes" med gratis kanalerne evt sammen
med Viasat eller CanalDigital's betalings tv udbud, men en del af de
internationale kanaler kan faktisk findes gratis på andre satelliter)

Ihvertfald syntes jeg altid jeg møder tvang når det er relateret til TDC, om
det så er fastnet telefon eller "bærelinje" hvis man vil have deres ADSL
løsninger (Jeg ville engang gerne have haft BoomTown ADSL), eller om det er
TV via min ejerforening. ...Jeg er TRÆT af den "tvang" der er relateret til
TDC produkter !

En specifik løsning jeg dog syntes TDC fortjener ros for er MixIt med zone
www.mixit.dk, ...og så er det endog uden tvang til andre TDC produkter

TBC



Bjarne Pedersen (27-01-2003)
Kommentar
Fra : Bjarne Pedersen


Dato : 27-01-03 21:52

"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> wrote in message news:<3e348997$1@news.wineasy.se>...
> "Bjarne Pedersen" <bp@maximuss.dk> skrev i en meddelelse
> news:217e9216.0301251240.786d29c1@posting.google.com...
> >
> > Jeg bor i Odense, så det vil jeg ikke ligefrem kalde at bo i en lille
> > by ude på landet. Godt nok er det den nordlige del, meeeen.
> >
> > Bortset fra det så har jeg tjekket deres tlf-sjov, i ved der hvor man
> > kan se om man kan få ADSL og nope, det kan man ikke mere og det gælder
> > en ret stor del af Odense N
>
> Har du undersøgt om du kan få http://www.nal-net.dk ?
>
> Jens
>
> (Som selv er på NAL-NET.DK med 2,5 Mbit/s down og 512 Kbit/s up for kr.
> 199,- pr. måned.)

Det kan jeg ikke, jeg har TDC kabel-tv. Det har jeg haft, altså deres
kabel-modem og jeg var absolut ikke imponeret af stabiliteten på det
tidspunkt.

Bjarne

ebbe hansen (25-01-2003)
Kommentar
Fra : ebbe hansen


Dato : 25-01-03 13:51



> Jeg er har d.d. modtaget en mail fra Tiscali hvori mit ADSL er blevet
> opsagt pr. 28/2. De skriver at det er pga. omlægning. Omlægning!, gad
> vide hvad pokker de mener med det??

Du er ikke alene. Jeg har lige fået mit anbefalede brev.

> Jeg ville bare lige høre om der var andre der også er blevet opsagt
> pga. omlægning eller om der ligger noget andet bag som de ikke vil ud
> med.
Er du tilknyttet Bellinge? eller skærer de osse andre steder?
>
I det anbefalede brev står der i øvrigt at den chok-mail, vi fik i går,
først bliver sendt på onsdag

Nu bliver det spændende at se, hvad tdc kan. Jeg har lagt en mail hos
Anne-Dorte.

mvh
ebbe
Nb se evt fiktionsgruppen (worldonline.dk.support), tråden "farvel og tak
for fisk".



Bjarne Pedersen (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Bjarne Pedersen


Dato : 25-01-03 21:41

"ebbe hansen" <kirkii@hippie.dk> wrote in message news:<9IvY9.44747$Hl6.5361043@news010.worldonline.dk>...
> > Jeg er har d.d. modtaget en mail fra Tiscali hvori mit ADSL er blevet
> > opsagt pr. 28/2. De skriver at det er pga. omlægning. Omlægning!, gad
> > vide hvad pokker de mener med det??
>
> Du er ikke alene. Jeg har lige fået mit anbefalede brev.
>
> > Jeg ville bare lige høre om der var andre der også er blevet opsagt
> > pga. omlægning eller om der ligger noget andet bag som de ikke vil ud
> > med.
> Er du tilknyttet Bellinge? eller skærer de osse andre steder?
> >
> I det anbefalede brev står der i øvrigt at den chok-mail, vi fik i går,
> først bliver sendt på onsdag
>
> Nu bliver det spændende at se, hvad tdc kan. Jeg har lagt en mail hos
> Anne-Dorte.
>
> mvh
> ebbe
> Nb se evt fiktionsgruppen (worldonline.dk.support), tråden "farvel og tak
> for fisk".

Hmm, så er jeg da ikke alene, det er da en trøst

Hvor i landet bor du så ?? Midt i Købenahvn?

Michael Jespersen (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Michael Jespersen


Dato : 25-01-03 14:58

Hej NG
Grunden til at Tiscali vælger at omlægge deres struktur er at det er dyrt at
have udstyr stående steder hvor der ikke er mange kunder på centralen og
alle ved at et er dumt at have en forretning man ikke kan tjene penge på
derfor laver Tiscali der her,

Og så vidt jeg er informerert tjener Tiscali ingen penge på at overgive de
berørte kunder til TDC-Internet..

Med dette indlæg Repræsentrer jeg mig selv og ikke Tiscali A/S


"Bjarne Pedersen" <bp@maximuss.dk> wrote in message
news:217e9216.0301241538.6753b416@posting.google.com...
> Hej
>
> Jeg er har d.d. modtaget en mail fra Tiscali hvori mit ADSL er blevet
> opsagt pr. 28/2. De skriver at det er pga. omlægning. Omlægning!, gad
> vide hvad pokker de mener med det??
>
> Jeg ville bare lige høre om der var andre der også er blevet opsagt
> pga. omlægning eller om der ligger noget andet bag som de ikke vil ud
> med.
>
> Jeg har lavet en cut&paste af emailen, så kan i læse den eller lade
> vær'
>
>
> "
> Kære Tiscali kunde.
>
> Du har modtaget et anbefalet brev fra Tiscali dateret den 24. januar
> 2003 vedrørende opsigelse af din ADSL-forbindelse. For en god ordens
> skyld modtager du nu samme meddelelse som i det anbefalede brev pr.
> e-mail.
>
> Tiscali er i øjeblikket i gang med at optimere ADSL-netværket i
> bestræbelserne på at tilgodese så mange af vores kunder som
> overhovedet muligt. Det betyder desværre også, at enkelte af vores
> kunder vil blive berørt således, at vi ikke længere kan tilbyde en
> ADSL-forbindelse, der iblandt til din bopæl.
>
> Det er med beklagelse, at vi opsiger dit kundeforhold til Tiscali
> jævnfør Tiscalis betingelser med 30 dages varsel til ophør pr. 28.
> februar 2003.. Efter denne dato vil din ADSL-forbindelse ikke længere
> fungere.
>
> Bestil en ny ADSL-forbindelse hos TDC
>
> Tiscali er ked af at vi mister dig som ADSL-kunde. Vi vil derfor
> tilbyde dig gratis oprettelse på en ny ADSL-forbindelse (TDC Internet
> Bredbånd
> Professionel) hos TDC ved bestilling inden den 31. marts 2003.
>
> Ring til Anne-Dorte Correl Hoven Tel: 5121 6217 / 3552 6355 hos TDC
> eller mail
> til: adch@tdcinternet.dk for at høre mere om priser og
> abonnementsbetingelser.
>
> For meget indbetalt ADSL for 1. kvartal 2003 Du vil naturligvis
> modtage en slutafregning hurtigst muligt svarende til det du har
> indbetalt for marts måned 2003.
>
> Returnering af modem / router
> Du vil efter d. 28 februar 2003 modtage vejledning for returnering af
> Tiscalis ADSL-udstyr.
>
> Spørgsmål
> Har du nogle spørgsmål vedrørende indholdet i dette brev, så kontakt
> vores kundeservice på telefon 3814 7020 dagligt mellem kl. 09.00 -
> 17.00.
>
> Endnu engang beklager vi situationen og håber du har forståelse
> herfor.
>
> Med venlig hilsen
> Tiscali A/S
> "



Mads Vestergaard (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Mads Vestergaard


Dato : 25-01-03 16:24


Hej NG

Jeg har også modtaget et brev fra tiscali, at jeg vil blive opsagt af
dem (Jeg bor i Nyborg). Jeg prøvede at ringe til den person som de opgav
i brevet, men jeg synes, at det tilbud som TDC har er lidt for dyrt. Jeg
giver nu 345 kr pr. måned for en 256/128, men hvis jeg vil have TDC
sagde hun at jeg kunne få en 512/128 for ca 530 kr pr måned og det har
jeg ikke brug for.

Jeg har defor valgt ikke, at benytte mig af tiscalis tilbud, og har
derfor tilmeldt mig Dansk Kabel TV Internet, og så ville jeg i den
forbindelse høre, om der er nogen der har erfaringer med dem. Jeg skal
give 249 kr pr. måned for en 512/256 forbindelse.

Mvh

Mads Vestergaard


Jens (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 25-01-03 17:08

"Mads Vestergaard" <andersv@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:3_xY9.44836$Hl6.5376736@news010.worldonline.dk...
>
> Jeg har defor valgt ikke, at benytte mig af tiscalis tilbud, og har
> derfor tilmeldt mig Dansk Kabel TV Internet, og så ville jeg i den
> forbindelse høre, om der er nogen der har erfaringer med dem. Jeg skal
> give 249 kr pr. måned for en 512/256 forbindelse.

Det kører fint og uden problemer i Nyborg. Jeg kender et par stykker der
har Dansk Kabel TV i Nyborg.

Jens



Mads Vestergaard (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Mads Vestergaard


Dato : 25-01-03 17:25



Det kører fint og uden problemer i Nyborg. Jeg kender et par stykker der
har Dansk Kabel TV i Nyborg.

Tak for svaret

Mvh

Mads Vestergaard




Lasse Hedegaard (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-01-03 17:48

Mads Vestergaard skrev:

>Jeg
>giver nu 345 kr pr. måned for en 256/128, men hvis jeg vil have TDC
>sagde hun at jeg kunne få en 512/128 for ca 530 kr pr måned og det har
>jeg ikke brug for.

Hvad med en 256/128 til 350,- om måneden?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Mads Vestergaard (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Mads Vestergaard


Dato : 25-01-03 17:54



Hvad med en 256/128 til 350,- om måneden?



Jeg kan ikke få den forbindelse da det er bredbånd prof som tilbudet
lyder på.

Mvh

Mads Vestergaard


Lasse Hedegaard (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-01-03 18:05

Mads Vestergaard skrev:

>Jeg kan ikke få den forbindelse da det er bredbånd prof som tilbudet
>lyder på.

Åhh, det havde jeg ikke fanget - træls!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Jesper Dybdal (25-01-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Dybdal


Dato : 25-01-03 21:02

Mads Vestergaard <andersv@tiscali.dk> wrote:

>Hvad med en 256/128 til 350,- om måneden?
>
>Jeg kan ikke få den forbindelse da det er bredbånd prof som tilbudet
>lyder på.

Ja, det er egentlig lidt underligt at det kun er erhvervsproduktet de
giver tilbud på.

Du kan dog få en 256/256 for svjh. 425/md (jeg har sådan en, og det er
vistnok hvad jeg betaler) - men det er jo også mere end 345.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

BB (26-01-2003)
Kommentar
Fra : BB


Dato : 26-01-03 13:07

Hejsa

Jeg er også blevet opsagt. Bor i Odense N.

Jeg har dog aldrig været tilfreds med min linie, da den har givet store ping
i bla. counterstrike.

Desuden har Tiscali indrømmet det var deres fejl og derfor har jeg nægtet at
betale oprettelse og jeg
har ikke tænkt mig at skifte til TDC, da jeg hellere vil have cybercity
(billigere og har haft held med det før), så
spørgsmålet er om Tiscali går med til at jeg ikke betaler for oprettelse.

Jeg har flere gange send emails for at høre om de ikke har fået lavet den
server (det var problemet) så vi kunne
få en liniehastighed svarende til den vi skulle have betalt for...Men har
ikke hørt noget fra dem siden.

Mvh. BB

P.S. Ville egentligt lige hører jeres mening, om at det kan være rigtigt jeg
skal betale for et produkt, der ikke
opfylder det man har bestilt og så når de selv har indrømmet at fejlen er
hos een af deres servere?

"Jesper Dybdal" <jdunet@u8.dybdal.dk> wrote in message
news:86r53vgb474pt6k6b7h0p0pd6jceqmj3kf@dtext.news.tele.dk...
> Mads Vestergaard <andersv@tiscali.dk> wrote:
>
> >Hvad med en 256/128 til 350,- om måneden?
> >
> >Jeg kan ikke få den forbindelse da det er bredbånd prof som tilbudet
> >lyder på.
>
> Ja, det er egentlig lidt underligt at det kun er erhvervsproduktet de
> giver tilbud på.
>
> Du kan dog få en 256/256 for svjh. 425/md (jeg har sådan en, og det er
> vistnok hvad jeg betaler) - men det er jo også mere end 345.
>
> --
> Jesper Dybdal, Denmark.
> http://www.dybdal.dk (in Danish).



Martin Højriis Krist~ (26-01-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 26-01-03 13:34

"BB" <6x114130@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:FbQY9.45370$Hl6.5443878@news010.worldonline.dk...
> P.S. Ville egentligt lige hører jeres mening, om at det kan være
rigtigt jeg
> skal betale for et produkt, der ikke
> opfylder det man har bestilt

Hvis manglen ikke er uvæsentlig i forhold til det lovede, så nej.
Men spørgsmålet er så om det er tilfældet.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Martin Højriis Krist~ (26-01-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 26-01-03 13:34

"BB" <6x114130@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:FbQY9.45370$Hl6.5443878@news010.worldonline.dk...
> P.S. Ville egentligt lige hører jeres mening, om at det kan være
rigtigt jeg
> skal betale for et produkt, der ikke
> opfylder det man har bestilt

Hvis manglen ikke er uvæsentlig i forhold til det lovede, så nej.
Men spørgsmålet er så om det er tilfældet.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Theis M. Mønsted (26-01-2003)
Kommentar
Fra : Theis M. Mønsted


Dato : 26-01-03 14:34

"BB" <6x114130@tiscali.dk> wrote in message
news:FbQY9.45370$Hl6.5443878@news010.worldonline.dk...

> Jeg har dog aldrig været tilfreds med min linie, da den har givet store
ping
> i bla. counterstrike.

Kan du ikke lige uddybe det lidt?

> Desuden har Tiscali indrømmet det var deres fejl og derfor har jeg nægtet
at
> betale oprettelse og jeg
> har ikke tænkt mig at skifte til TDC, da jeg hellere vil have cybercity
> (billigere og har haft held med det før), så
> spørgsmålet er om Tiscali går med til at jeg ikke betaler for oprettelse.

Kan du ikke også uddybe det her lidt?


> Jeg har flere gange send emails for at høre om de ikke har fået lavet den
> server (det var problemet) så vi kunne
> få en liniehastighed svarende til den vi skulle have betalt for...Men har
> ikke hørt noget fra dem siden.

Har du nogen sagsnumre eller personer du kan referere til?

--
Mvh.
Theis M. Mønsted



BB (26-01-2003)
Kommentar
Fra : BB


Dato : 26-01-03 15:16


"Theis M. Mønsted" <inthenews@tmm.dk> wrote in message
news:xpRY9.45501$Hl6.5453163@news010.worldonline.dk...
> "BB" <6x114130@tiscali.dk> wrote in message
> news:FbQY9.45370$Hl6.5443878@news010.worldonline.dk...
>
> > Jeg har dog aldrig været tilfreds med min linie, da den har givet store
> ping
> > i bla. counterstrike.
>
> Kan du ikke lige uddybe det lidt?

Ping i cs ligger på omkring 80-100, hvor andres er mellem 20-40...Min linie
er en
384/128 kbit

>
> > Desuden har Tiscali indrømmet det var deres fejl og derfor har jeg
nægtet
> at
> > betale oprettelse og jeg
> > har ikke tænkt mig at skifte til TDC, da jeg hellere vil have cybercity
> > (billigere og har haft held med det før), så
> > spørgsmålet er om Tiscali går med til at jeg ikke betaler for
oprettelse.
>
> Kan du ikke også uddybe det her lidt?
>

Jeg kan vedlægge denne email jeg fik som svar på mine problemer:

"Hej.

Vi oplever i øjeblikket nogle belastningsproblemer på Odense central, som
Næsby central er koblet over på vores struktur. en tidshorisont for
udbedring af problemet kan dog ikke angives. Dette giver sig desværre udslag
i at du oplever, som du beskriver, dårlige pingtider og download.

Dog har jeg sat din linie til en lidt anderledes protokol, som skulle gøre
det hele lidt bedre, men det vil ikke fjerne problemerne helt."


>
> > Jeg har flere gange send emails for at høre om de ikke har fået lavet
den
> > server (det var problemet) så vi kunne
> > få en liniehastighed svarende til den vi skulle have betalt for...Men
har
> > ikke hørt noget fra dem siden.
>
> Har du nogen sagsnumre eller personer du kan referere til?
>

Jeg har et nummer jeg fik tildelt da jeg udfyldte en supportformular

> --
> Mvh.
> Theis M. Mønsted
>
>



ebbe hansen (27-01-2003)
Kommentar
Fra : ebbe hansen


Dato : 27-01-03 22:32

Respekt for cybercity, de svarede mig i dag med nedenstående.
TDC har endnu ikke ladet høre fra sig.
ebbe

Hej Ebbe

Du vil sagtens kunne blive kunde hos os. Det det kræver er at du kontakter
vores kundeservice og
får dem til at oprette en forbindelse til dig, eller at du selv gør det via
vores hjemmeside.
Så vil du modtage en kontrakt inden for en uge. Denne kontrakt underskriver
du og sender ind til
os og påføre datoen 28.02.03. Så vil vi så godt som muligt forsøge at ramme
28.02.03 - den dato dit
Tiscali-internet bliver taget ned. På den måde undgår du den normale nedetid
som er 3-6 uger.

Hvis jeg i øvrigt kan være dig behjælpelig, er du velkommen til enten at
kontakte mig telefonisk på
+45 33983398 eller på min e-mailadresse

Med venlig hilsen

Mette Bruun - meb@cybercity.dk
Cybercity kundeservice

Esplanaden 6-8
1263 København K
Tlf: 33983398
Fax: 33983348




Asbjorn Hojmark (28-01-2003)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 28-01-03 20:51

On Mon, 27 Jan 2003 22:32:06 +0100, "ebbe hansen"
<kirkii@hippie.dk> wrote:

> Respekt for cybercity, de svarede mig i dag med nedenstående.

Det er også min erfaring, at de svarer hurtigt (og fornuftigt) på
henvendelser. Jeg er selv skiftet fra Tiscali til CyberCity ifm.
flytning, og det har indtil videre været en fin oplevelse.

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|

F.Larsen (28-01-2003)
Kommentar
Fra : F.Larsen


Dato : 28-01-03 21:36

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message
> Det er også min erfaring, at de svarer hurtigt (og fornuftigt) på
> henvendelser. Jeg er selv skiftet fra Tiscali til CyberCity ifm.
> flytning, og det har indtil videre været en fin oplevelse.

Priserne er der heller ikke noget galt med:
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_udstyr/

--
Flemming



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408526
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste