8310 flash !!!!
Fra : Tim Andersen

Dato : 24-01-03 17:03

hey er der nogle i aalborg områdte der kan flashe en 8310 med det hele dvs.
med mcu, ppm, eeprom og faide + opdater imei ???

mvh tim

Fra : Fischer

Dato : 24-01-03 17:15

> hey er der nogle i aalborg områdte der kan flashe en 8310 med
> det hele dvs. med mcu, ppm, eeprom og faide + opdater imei ???

Ja, det er træls når ens IMEI "går i stykker" ....... !

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Tim Andersen

Dato : 24-01-03 18:19

hva mener du med det ?
jeg har skifte flashen og psu´en på den så nu skal den have nyt sw og jeg
har ikke selv haft tid til at lave et kable der til !

Fra : Fischer

Dato : 24-01-03 19:29

> hva mener du med det ?
> jeg har skifte flashen og psu´en på den så nu skal den have
> nyt sw og jeg har ikke selv haft tid til at lave et kable der til !

Nåh, jeg studsede bare over at du skulle have "opdateret" IMEI.
IMEI-nummeret er nomalt kun noget man piller i (ændrer) hvis telefonen er
spærret på et eller flere mobilnet - altså typisk hvis telefonen er "varm".

Fra : Tim Andersen

Dato : 24-01-03 19:31

yes yes men er det noget du kan gøre ?