Mervins - Hvad er der sket ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-01-03 19:25

Den danske hit-gruppe "Mervins" er gået i opløsning. Er der nogen som ved
hvad der er sket og hvorfor ?

De har jo måske op til 100 årlige arangementer på Danmarks største
musiksteder. Hvem skal nu afløse dem? - "Le Gabs" måske? - eller "Gemalerne"
måske?.

Nu var Kjeld Mervin vist med i "Kim Og Hallo" tidligere. Hvis "Kim og hallo"
overtager, så får de sgu travlt. De har i forvejen et hav af arrangementer
på disse musiksteder. Men lillebror kunne jo træde hjælpende til med sit
"Blue hawai".

Nogen som kan fortælle noget om situationen?

Dansktoppen.subnnet skriver intet om det, endnu

http://www.dansktoppensubnet.subnet.dk/index.html

http://www.mervins.dk/

Hilsen Åge

Fra : John K

Dato : 24-01-03 20:13

> Den danske hit-gruppe "Mervins" er gået i opløsning. Er der nogen som ved
> hvad der er sket og hvorfor ?

Hvem er Marsvins?

Fra : Søren Sohl

Dato : 24-01-03 21:59

> Hvem er Marsvins?

Ingen ved dette, men en griner er ihvertfald denne side hvor "kendte" danske
bands optrådte til Musikshow 2003: http://www.2be1.dk/fotos.htm - Julemanden
med frue ser helt klart ud som et hit. Hvilken subkultur!

- numsen

Fra : Brutalis

Dato : 24-01-03 20:28

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
skrev i en meddelelse
> Den danske hit-gruppe "Mervins" er gået i opløsning.

En hitgruppe uden hits wauv, dem har jeg sq aldrig hørt om

--
Mvh Brutalis
"Jeg har aldrig haft en bil, jeg har kun haft en Mazda"

Fra : - A

Dato : 25-01-03 13:27

On Fri, 24 Jan 2003 19:25:13 +0100, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

<...............noget om Mervins.........>

>Nogen som kan fortælle noget om situationen?

Mit bedste bud er at du henvender dig med dit spørgsmål i et andet
forum. Der lader ikke til at være den store interesse for den slags
musik herinde. Så kompetent viden skal sikkert søges andetsteds.

--
"Hot shock waves charge the air...all heads are banging...fists
pumping

Fra : Thomas W.

Dato : 25-01-03 15:34

"- A" <no@way.net> wrote in message
> [...]
> forum. Der lader ikke til at være den store interesse for den slags
> musik herinde. Så kompetent viden skal sikkert søges andetsteds.

Kompetent viden?
Ahhh, det er en vits, ikke?

/Thomas W.