Ny kat og Fister...
Fra : Anja Plouman Johanse~

Dato : 24-01-03 13:13

Ja så har de der fodermaskiner altså anskaffet sig en ny kat. jeg forstår
egentlig ikke hvorfor for Krims er her jo også selv om hun har været væk et
par dage (jeg har da også ledt overalt efter hende men hun er pistvæk).
I onsdags kom de så hjem med, ja jeg tror det er en kat men den er godt nok
lille. Og så siger den alt muligt bare jeg kigger på hende....og jeg vil
egentlig bare lege med hende......*suk* Dørene bliver lukket så man kun lige
kan kigge på hende og lege er helt ude af billedet. Hvis man lægger sig bare
den mindste smule på lur så hvæser og skriger hun som om man havde slået
hende......men jeg gjorde ikke andet end at kigge på hende....
Min madskål har de flyttet lidt væk fra hendes.....det er nok også bedst
eller tror jeg ikke jeg ville få noget mad sådan som de hele tiden lukker
dørene mellem os. Og så er hun enormt uopdragen....går rundt på bordene og
kradser i sofaen......ja havde det været mig havde de forlængst hældt vand
på mig men nej nej.....den lille lort råber fodermaskinen bare af og slet
ingen vand.....jeg tror også jeg vil til at gå på bordene!
Det er altså ikke nemt at være kat i det her hus.....kattelemmen har de
lukket så man ikke kan gå ud og når jeg endelig får lov til at gå ud så
kalder de efter en time og vader rundt ude på fortovet....som om jeg ville
gå derud...der er jo biler der kører ude......de er altså sære...

Bare så man kunne få chinchillaerne til at lege lidt. Men de kigger bare
dumt på en og sætter sig til at sove lige for næsen af mig.....kan de da
slet ikke se hvor stor og frygtindgydende jeg er?? *suk* Jeg vil hellere
have Krims hjem igen. Hende kunne man da daske lidt til uden at hun skreg så
højt!

Hilsen Fister (de skíde chinchillaer løber ikke engang når man dasker til
dem med eller uden søm)

Racism was not a problem on the Discworld, because -- what
with trolls and dwarfs and so on -- speciesism was more
interesting. Black and white lived in perfect harmony and
ganged up on green.
(Terry Pratchett - Witches abroad)